Siste dag på jobb

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Gjør dere noe spesielt ut av den siste dagen på jobb før permisjon? Tar med kake for eksempel? Eller er det kollegaene som gjør stas på dere?;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei eg fekk eit stort påske egg og blomster:D var vikar og skal ikkje tilbake, so vart super overraska og glad!:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er typen som liker å ordne i stand ting, så jeg hadde nok tatt med meg en kake :)

Jeg hadde siste dag på jobb i dag, så jeg spiste napoleonskake i kantina :D
Vi hadde samling hele avdelingen forrige uke, vi er to gravide på avdelingen så da var det felles med kake og pakke osv, kjempekoselig. Så i dag har jeg egentlig bare gjort ferdig de siste småtingene, svart på spørsmål og skravlet med folk :D kom sent pga kontroll hos jordmor og gikk tidlig. Perfekt å avslutte til ferie, for alle andre var også såpass feriemodus.

Fikk meg et sånn pynteserveringsbrett og babyen fikk en bamse og en knitreleke av de to nærmeste kollegene mine :-D

Ellers hadde mange reist på hytta allerede og dagen gikk i ett, så ble ikke noe kake da.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde siste dag i dag. De hadde laget fruktbord også fikk jeg koselig kort, klemmer og masse bleier :-D

Jeg gjorde ikke noe ut av det på jobben, og ingen som "overrasket" meg heller.

Vi hadde en liten samling bare- og markerte dagen på den måten, med kake og kaffe . Helt enkelt men veldig hyggelig:)

Men her i heimen har det vært stor baluba i dag. Jeg disket opp med 3-retters middag, levende lys og alkoholfri champagne når min bedre halvdel kom hjem fra jobb.
Vi har storkost oss, og hat nettop fått desserten i magen nå:love017

Back
Topp