Siste dag på jobb!!!!!

Grete71

Forumet er livet
Åååååååååh..... Siste dag på jobb!!!!!!! Hvor har de siste månedene blitt av???!!!!! Har gått 100% i jobb fram til i dag, er riktig så fornøyd med det!!!! Hadde 0,5dag fravær, men det var pga forkjølelse... [&:] har vært frisk og rask hele tiden, men merker nå at det begynner å bli litt strevsomt å komme seg inn og ut av bilen... En anelse stiv og støl, ja... [:)]
Traff på et søskenbarn av meg i går da mor og jeg skulle ut og kjøpe vognpose. Hun fikk baby for 1 år siden, og fikk 3 uker før termin....!!!! Da gikk det en liten HJELP gjennom meg!!!! Bebisen var liten men tykk! [:D] 3 uker til termin... Hvis termin f.eks. er minus (pluss/-minus) 14 dager, er det 1 uke igjen...!
Får litt frysninger av og til, når jeg tenker på dette... Har stort sett hatt kontroll på livet mitt, men nå har jeg jo ikke det i det hele tatt!!!!!! [&:] nå bestemmer kroppen og den lille bebisen.....

Har en mistanke om at MYE av arbeidstiden min kommer til å være på babyverden i dag.. Tjihiiii..

Ko artig!!! Og så spennandes!!! [:D]
Lykke til med siste arbeidsdag. Fikk nesten panikk sjøl når æ leste innlegge ditt. æ må vell endelig bynne m sykehus baggen... [;)]

Ja, kanskje du burde det! Min har vært klar i noen uker nå, og ligger klar i bilen.... [8D]

Ja den baggen ja..... Nå MÅ jeg få ut fingeren.... utsetter det hele tiden, blir lissom så nærme når jeg tenker på den...hehehe

Skal love deg at det er enda rarere å pakke den, enn å tenke på den!!! Da gikk jeg faktisk nesten med tårer i øynene! Og i hvert fall da jeg skulle spør pappa'n om vi skulle ha DISSE klærne til hjemreisen til Vetle. DÈT var rart, det!!! [:)]

Kan tenke meg det skal bli godt å gå litt hjemme nå.
Skulle nesten fått mbil nr ditt siden vi har termin så nær og skal inn på samma sykehuset. Kan vær vi er der sammen [:D]
Jeg skal inn den 2 for å se om jeg er moden nok til å settes i gang og det er bare 3 dager før din termin.
Hvordan gikk det med internett hjemme???
Masse lykke til [:D]

Tror vi skal få til internett, bare Tele2 åpner selve linja litt kjapt!!!!! [:D]

Back
Topp