Siste dag i 'måneden vår' :-)

PengNien

Betatt av forumet
Her ble det nok ikke noen september baby på meg likevel.. Og det er ikke på grunn av dårlig innsats....! Kroppen er visst bare ikke klar nok...! Så dårlig gjort når alt ellers i svangerskapet har gått så greit, til tross for høy BMI og visstnok stort barn... Men ingen svangerskapsdiabetes og vi er sunne og friske begge to.. Blir satt igang på søndag, håpet jeg ikke måtte ty til det, men sykehuset syns han er stor nok (4,7kg :-o) ... Så nå er jeg utslitt etter trappegåing, hopping, humpete veier, chilisuppe, bringebærbladte og kapsler, melk med smør og kanel, og sex.. Nå hviler jeg og bare venter...

Wow, er september virkelig over allerede! Fødte for en uke siden i dag og de siste dagene har flydd forbi. :O

Kjedelig for deg at du ennå går og venter og er så utslitt. Når hadde du termin? Nå er det ikke lenge til søndag, så hold ut, kjære deg! Prøv å innstill deg på at den dagen skjer det endelig noe også er det bare å slappe av og kose seg fram til da. Lykke til ♡♡

Terminen var om mandagen, så har egentlig ikke gått så lenge over.. Siden guttungens mål var så store ville de ikke vente lengre.. Ja, jeg prøver det jeg kan å se det positive, men akkurat nå er jeg i en aldri så liten bølgedal som får tårene til å trille..

Terminen var om mandagen, så har egentlig ikke gått så lenge over.. Siden guttungens mål var så store ville de ikke vente lengre.. Ja, jeg prøver det jeg kan å se det positive, men akkurat nå er jeg i en aldri så liten bølgedal som får tårene til å trille..

Den grusomme bølgedalen som en ikke kan snakkes ut av.. Sender deg en varm klem og all lykkeønskniger om at du plutselig sitter med gullet på fanget! ❤️

Lykke til på søndag! To små dager unna :) Når du har gutten din i armene er alle vondter glemt!

Da var ballongkateteret på plass... Etter ti måneder uten disse menssmertene kan jeg ikke akkurat si at jeg har savnet dem... I tillegg til at jeg ikke kan knaske naproxen eller ligge på magen, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få slappet av nok mens jeg venter på at ting tar seg opp... Tydelig at det funker litt da... :-D

Da var ballongkateteret på plass... Etter ti måneder uten disse menssmertene kan jeg ikke akkurat si at jeg har savnet dem... I tillegg til at jeg ikke kan knaske naproxen eller ligge på magen, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få slappet av nok mens jeg venter på at ting tar seg opp... Tydelig at det funker litt da... :-D
Lykke til! Snart blir det baby ♡

Her går det saaakte gitt... Hadde en del modningsrier og vondt, slim kom, også litt blod utover kvelden, men dabbet helt av da jeg la meg.. Så nå gjør jeg meg klar for innleggelse og modningskrem eller gelé.. Veldig tålmodig og har god tid denna pjokken, kan ikke lures i det heletatt... :-P Faren er likedan, så burde ha visst på forhånd... :-P hadde heller ikke vært noe stress, såsant han ikke var så røslig... ;-)

Lykke til:-)

Ååå masse lykke til! Har nettopp vært gjennom igangsettelse jeg også. Det er en tålmodighetsprøve og kan være ganske følelsesladet mens man går og venter på at det skal begynne å virke. Men premien er så verdt alt sammen! Hold ut, nå er det bare siste innspurt igjen!!

Masse lykke til! ❤ Ble også satt i gang og tok 3 dager før alt plutselig skjedde i rakettfart. Kan ta på litt å vente så lenge!

Back
Topp