Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hun har gått i en bhg som ikke har vært helt bra. Hun har dårlig språk så vi fant ikke ut hva hun prøvde å si før en av de andre foreldrene fortalte om diverse som foregår der oppe i mars. Dette var selvsagt etter søkefristen, så vi var skikkelig stresset en stund om vi fikk plass eller ikke. Hadde vi ikke fått plass ville jeg hatt henne hjemme et år, de er virkelig ikke gode i hodet der oppe.Så braskal du flytte?
Helt klart. Skal mye til for at hun stoler på noen, så jeg er veldig spent på hvordan det blir i ny bhg. Håper ingen er "slem" og "sint" der. Det er sånn hun beskriver styrer:-(Så flott at hun skal begynne i ny bhg daer viktig at vi foreldre føler at barna har det bra og tilfreds i barnehagen !
![]()
Uff da..:-( sånn skal det ikke være! Da håper vi på at det blir veldig bra denne gangenHelt klart. Skal mye til for at hun stoler på noen, så jeg er veldig spent på hvordan det blir i ny bhg. Håper ingen er "slem" og "sint" der. Det er sånn hun beskriver styrer:-(