Siste dag i bhg

MTDC

Forumet er livet
VIP
I dag hadde snuppa sin siste dag i bhg, skal en liten tur i morgen for å ta bilder og så drar vi hjem for alltid. Kjenner det blir veldig rart, men godt også å slippe å bekymre seg for hvordan hun har det. Gleder oss til å begynne i ny bhg i midten av august:-)

Så godt å høre at du har fått ny plass til henne! Kan tenke meg at det blir godt for begge to. :)

Jippi!!

Så bra:-) skal du flytte?
Nei, hun har gått i en bhg som ikke har vært helt bra. Hun har dårlig språk så vi fant ikke ut hva hun prøvde å si før en av de andre foreldrene fortalte om diverse som foregår der oppe i mars. Dette var selvsagt etter søkefristen, så vi var skikkelig stresset en stund om vi fikk plass eller ikke. Hadde vi ikke fått plass ville jeg hatt henne hjemme et år, de er virkelig ikke gode i hodet der oppe.

Eneste grunnen til at hun har fått være der til nå er at den ene ansatte har vært en engel. Hun har kjempet barnas sak hele veien, men hun hadde siste arbeidsdag torsdag i forrige uke.

Så flott at hun skal begynne i ny bhg da:-) er viktig at vi foreldre føler at barna har det bra og tilfreds i barnehagen !:-)

Så flott at hun skal begynne i ny bhg da:-) er viktig at vi foreldre føler at barna har det bra og tilfreds i barnehagen !:-)
Helt klart. Skal mye til for at hun stoler på noen, så jeg er veldig spent på hvordan det blir i ny bhg. Håper ingen er "slem" og "sint" der. Det er sånn hun beskriver styrer:-(

Helt klart. Skal mye til for at hun stoler på noen, så jeg er veldig spent på hvordan det blir i ny bhg. Håper ingen er "slem" og "sint" der. Det er sånn hun beskriver styrer:-(
Uff da..:-( sånn skal det ikke være! Da håper vi på at det blir veldig bra denne gangen :-)

Huff, håper den nye barnehagen er bedre. Dumt når det skal være sånn. Nå får du kose deg med begge to hjemme :)

Back
Topp