Siste brikken i vår familie

Theo

Forelsket i forumet
Har hatt en babysyk mann leeenge nå. Men, jeg har bremset han pga bryllup. Jeg ville se bra ut i kjole til dagen osv. Så vi ventet til etter bryllupet 30.juli i år.
Dog måtte det planlegges litt med tanke på ferie også, siden mamma ville ha hele gjengen med til Mallorca til 60 årsdagen sin. Jeg hadde ikke lyst å ta sjansen på å være skikkelig uggen på ferie.. Dermed hoppa vi i det like før ferien heller.

Og som de to forrige svangerskapene, klaffa det en tredje gang også på første forsøk. Ja, anser meg som veldig heldig som ikke har hatt problemer med å bli gravid, for jeg kjenner nok av de som det ikke klaffer for :Heartpink

Det har vært en utfordring å holde dette hemmelig på ferie i påvente av positiv test. Jeg har takket nei til alkis sååå mange ganger her, at jeg bare har venta på spørsmålet fra noen i familien.

Jeg fikk positiv test på CB i går 9DPO, og vi feira med is her :)

Grunnen til at jeg holder det hemmelig denne gangen, er blant annet barna på 4 og 6 år, hvorpå vi er usikker på når det er greit å fortelle de det.
Jeg vil ikke ødelegge ferien til noen, for helt ærlig tror jeg ikke noen av de andre vil bli så gira på at jeg er gravid med en tredje unge nå. Pappa er sjefen min, og tenker mest på jobb, at han da mister arbeidskraft. Og jeg må si, det er tøft å forlate jobb, når jeg er såpass pliktoppfyllende som jeg er.

Men i kveld spurte mamma meg "jeg må bare si det rett ut, er du gravid??".
Jeg bare flirte "hehe, nei nei. Jeg har UVI og går derfor på pencilinkur, å dermed ikke drikke alkohol". De virker som å tro på det da. Men vi venter nok med å fortelle noe til vi kommer hjem til Norge, en gang.

Nå ligger jeg med noe smerter i senga, kjenner at ting skjer her ja.
Blir fort sliten, og tåler sult relativt dårlig nå. Blir kvalm ganske fort av det. Og luktesansen har allerede endret seg, samt metallsmak i munnen, pluss blødende tannkjøtt..

Kjenner dere særlig med symptomer nå?
 
Shit.. Snorkinga har meldt sin ankomst. Var forkjøla fra før av og litt tett i nesa. Men nå, mer tett, mer snorking. Mannen har vært noe sur i natt og dultet i meg når jeg har snorka :smiley-ashamed004 til slutt stakk han og la seg på sofaen med guttungen :p

Dette skal bli en moro ferie! Skal tro om de andre virkelig gikk på løgnen min om UVI
 
Nei og nei... Her merkes det at jeg har blitt om til pregzilla for å si det slik. Er på siste feriedag på Mallorca, og kjenner jeg er DRIT LEI andre turister nå (ja de tenker sikkert det samme om den sinte norske dama). Jeg er sensitiv overfor mye bråk og mange andre mennesker rundt meg. Jeg glefser rett som det er til de rundt meg og er emo.
Er ikke særlig imponert over kroppen min heller, jeg som skulle prøve å krympe litt før jeg ble gravid igjen :shifty:
Nå blir jeg sikkert å gå rundt å hate kroppen min helt til jeg får skikkelig gravidmage igjen.
Egentlig vil jeg bare fortell de andre at jeg er gravid igjen, men så gruer jeg meg skikkelig også... Skal ikke være sånn, at man gruer seg til å fortelle familie at man venter barn igjen. Men pappa er sjefen min, og for han er det viktigste at han har meg som ansatt, og værst for han at han mister en ansatt i en lengre periode... Vanskelig å få inn vikar i mitt yrke.
 
Back
Topp