Siste blodprøve tatt...

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da er siste blodprøve tatt og nå håper jeg inderlig alt er i orden og at vi nå kan være klarert for forsamtale på St. Olavs til høsten Jeg kommer nok til å ringe på fredag for å høre om jeg kan få svarene på alle prøvene før de går ut i ferie, hadde vært fint å slippe å vente helt til høsten for det[:)] Så da satser vi på at denne uken går fort[;)][:D]

ORIGINAL: Serene

krysser fingrene for deg Randålf [:D]
så deilig nå er dere snart igang [;)]

Lykke til!!

Ja, men jeg tør ikke håpe helt enda[8D] Såppass mange hinder har vi møtt på veien at jeg er nok i ventemodus en god stund til[:D][:D][:D] Men som jeg gleder meg altså til å komme ett hakk videre[:)][:)][:)]

Så godt når man begynner å få gjort unna det som skal gjøres i forkant av det hele..... [:D] Blir kjempespennende å følge deg framover da.... [:D]

Takk alle sammen[:)][:)][:)] Ja nå satser vi på at resten går på skinner her[:)] Merker godt på mannen og nå at han er veldig veldig klar for dette[:)]

Hei Randålf...
Hørte du var en jente med en svulst i hodet som slet med å bli gravid også.. det samme er det med meg [:'(] Lykke til, blir megaspennende å følge deg videre [;)]

ORIGINAL: sengepolka

Hei Randålf...
Hørte du var en jente med en svulst i hodet som slet med å bli gravid også.. det samme er det med meg [:'(] Lykke til, blir megaspennende å følge deg videre [;)]

Takk for lykkeønskninger[:)][:)][:)] Så vi er flere med samme problem da ja[:'(] Masse masse lykke til deg og[:)] Hvordan ligger dere ann i løypa da?

Vi skal inn til samtale med gyn igjen den 3 august.. og da blir vi vel henvist videre til Riksen tenker jeg.... :o) er det der du har vært også eller? Og hvor lang tid tar egentlig ting der?? [:)]

er litt rask på avtrekkeren.. ser jo at du er i Trondheim.. hihi[:)][:)][:)] Hvor lang tid har det tatt der da?? Vi ble forespeilet riksen eller Trondheim, og jeg kunne egentlig tenkt meg Trondheim... syns det er finere der oppe.

Tror det er meningen at det skal gå et par mnd, men jeg måtte ta en del blodprøver på nytt og i tillegg gå på tabletter, så vi har måtte vente lengre... Ble henvist i januar i år[:)]

Da b lir det en spennende tid framover [:D] masse lykke til [:D]

så flott[;)][;)][;)]da er det nok ikke lenge til før dere er i gang[;)][;)][;)]

endelig i gang så kjempe fra :):):):)

Da satser vi virkelig på at de får "rævva i gir" nå, slik at dere kan starte med forsøk snart! [8D] Nå skal det bli en liten Randålfogmannenbebiss snart[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Da satser vi virkelig på at de får "rævva i gir" nå, slik at dere kan starte med forsøk snart! [8D] Nå skal det bli en liten Randålfogmannenbebiss snart[:D]

Ja satser på at sommeren gjør godt for alle parter, så ting skjer fort ja[8D][:D]

Back
Topp