Siste bilder

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Av Malin i magen [:(][:(][:(]

39uker (9.2.2010)

Magebilder under fødsel:

1:

2:

3:

Gjette på kva bilde eg har rie? [8D]

Ellers må eg seie: Eg savne babymagen[:(][:(]

bilde nr 2?? ;P ja savner magen selv <3 elska og gå gravid..! [:D]

ORIGINAL: juneb

bilde nr 2?? ;P ja savner magen selv <3 elska og gå gravid..! [:D]

Fiiiiine magen din...!!!
Vet du, savner babymagen min eg også... De herlige sparekene og bevegelsene, livet som vokser...  ¨Håååååper eg får oppleve det igjen, men har mine tvil da sambo synes han har nok barn... [&o]

bilde nr 2 er rie bildet?

ORIGINAL: s90

Hehe, tipper på bilde nr. 2 [:D]

Ååå, kjenner jeg gleder meg allerede til neste gang [:)][:)][:)]

jeeeej hehee[:D]

så flink du var =) hadde tenkt å stå  å føde eg også, men når eg kom på sjukehuset og ting sto på så hadde eg ikkje lyst lenger:P

Eg fødde på rygg, tungt å stå frå 3 til 7-8 og eg hadde sovet lite. 

Hehehe, du får skynde deg å lage ny babymage [:D]

ORIGINAL: Escuro

Hehehe, du får skynde deg å lage ny babymage [:D]

Må vel bli bra i ryggen først? Så blir den ødelagt i neste fødsel[&:]

Magen din. 

..og du, jeg savner det å være gravid sååå mye (kjenne livstegn, spark, hikking og alt sammen) også. [:(]

Fine babymagen din svartengel [:)]. Skjønner godt at du savner den, det gjør jeg også!! Må si jeg er stolt av deg som stod sånn mesteparten av tiden du hadde rier!! Jeg måtte rett og slett bare ligge i sengen jeg!! Hadde konstante rier i 5 timer så alt ble bare verre når jeg stod. Dette var før de satte epiduralen da... Etter det så var jeg bare i sengen. Hadde nok vært foruten den epiduralen hadde det ikke vært for svangerskapsforgiftningen og det høye blodtrykket, for den hadde virkelig null virkning... Legene hadde "bestemt" epidural bare 1 dag etter at jeg var innlagt!!

Hadde bestemt at eg skulle stå eller bevege meg mest mulig[:)][:)] Får ikkje epidural eg men ville ikkje ha det heller, klarte meg med lystgass og saltvannspapler [:D][:D]

Back
Topp