Siste barn?

Er det flere som vet at maibabyen blir siste barnet? Og hvor i"rekken" er dette barnet?

Her venter vi på lillesøster- har to gutter fra før som blir 7 og 9 dette året! Så hun blir en liten "attpåklatt", og definitivt siste barnet! Svangerskapet har vært grusomt i forhold til de to andre, og mannen ønsker å "klippe strengen" etter at tøtta er født!

Dette er heldigvis mitt siste svangerskap! Har to fra før og kjenner at nok er nok mannen klippa strengen i januar så her er det helt stopp ;)

Blir siste ja, har en fra før. Er såpass "gammel" at jeg syns 2 er nok.

Etter mye inn og ut av sykehus i dette sv skapet,for tidlig fødsel og at jeg må ta ks ved en evt ny graviditet, så er dette definivt stopp! Føler på mange måter at familien er komplett nå med seks barn!:)

Absolutt siste! Skulle i utgangspunktet bare ha en pga et helvettes svangerskap med førSte, men så gikk jeg med på en nummer to, og med et enda værre svangerskap denne gangen, så er det rett og slett noe jeg aldri vil utsette meg for igjen.

Dette blir vår siste også:). Vi har en gutt fra før som blir 10 år i år. Dette svangerskapet har vært mer plager enn det første, men veldig ønsket. Det har vært en lang vei å få dette barnet, så vi er kjempe fornøyde❤️.

Dette blir vår siste graviditet. Vi har en jente som fyller tre år i juni, jeg har ikke vært komfortabel med å gå gravid i verken det forrige eller dette sv.skapet, og alle plagene. Så for vår familie er det best hvis jeg ikke går gravid igjen :) Jeg utelukker ikke et barn til, kunne sikkert hatt tre, men da blir det andre måter å gjøre det på. Mannen klipper strengen nå om ikke lenge.

Siste her og. Nummer fire i rekka :-)

Helt klart sist. Nr 3 i rekka ❤️

Vi får nummer to nå, og har bestemt oss for lenge siden at vi bare skal ha to, så dette er nok siste!! Jeg trives ikke med å være gravid til tross for svært få plager, så vi er begge ganske klare på at dette er siste.

Syns på mange måter det er litt vemodig at det er siste gang jeg skal oppleve noe så fint, men det er jo ikke skrevet i stein! Er bare 24 år☺️

Moderne familie bestående av mine to gutter på 9 og 10 og hans jente på 10 og gutt på snart 13. Dette er definitivt siste som nr 5 :p

Venter nr to nå, og det er ikke siste. Ser for meg tilsammen tre barn, og håper jeg klarer å føle at det er nok neste graviditet. Denne gangen kjennes det ikke riktig å skulle aldri gå gravid igjen, men mye mer slitsom graviditet enn med første.. Så er det å få kjæresten til å sterilisere seg da, etter nr tre. Han vil jo ikke det, for han tror det vil gjøre noe med selvfølelsen hans. Jeg mener det er idiotisk, siden han ikke blir noe mindre mann av den grunn. Dessuten fungerer ikke hormonpreparater noe godt for meg, og heller ikke kobbelspiral. Kondom resten av livet frister heller ikke mye!! Hvordan fikk dere mannen til å gå med på å klippe, eller var det ikke noe problem?
Dette blir vår siste graviditet. Vi har en jente som fyller tre år i juni, jeg har ikke vært komfortabel med å gå gravid i verken det forrige eller dette sv.skapet, og alle plagene. Så for vår familie er det best hvis jeg ikke går gravid igjen :) Jeg utelukker ikke et barn til, kunne sikkert hatt tre, men da blir det andre måter å gjøre det på. Mannen klipper strengen nå om ikke lenge.
Er det flere som vet at maibabyen blir siste barnet? Og hvor i"rekken" er dette barnet?

Her venter vi på lillesøster- har to gutter fra før som blir 7 og 9 dette året! Så hun blir en liten "attpåklatt", og definitivt siste barnet! Svangerskapet har vært grusomt i forhold til de to andre, og mannen ønsker å "klippe strengen" etter at tøtta er født!
Dette er heldigvis mitt siste svangerskap! Har to fra før og kjenner at nok er nok mannen klippa strengen i januar så her er det helt stopp ;)

Her var det ikke snakk om å overtale gubben til "snipping"! Han ønsker det selv, og har aldri nevnt at han ikke vil føle seg mann etterpå! Jeg reagerer på hormonpreparater, men har hatt kobberspiral før.. Gleder meg til å slippe prevansjon jeg!

Venter nr to nå, og det er ikke siste. Ser for meg tilsammen tre barn, og håper jeg klarer å føle at det er nok neste graviditet. Denne gangen kjennes det ikke riktig å skulle aldri gå gravid igjen, men mye mer slitsom graviditet enn med første.. Så er det å få kjæresten til å sterilisere seg da, etter nr tre. Han vil jo ikke det, for han tror det vil gjøre noe med selvfølelsen hans. Jeg mener det er idiotisk, siden han ikke blir noe mindre mann av den grunn. Dessuten fungerer ikke hormonpreparater noe godt for meg, og heller ikke kobbelspiral. Kondom resten av livet frister heller ikke mye!! Hvordan fikk dere mannen til å gå med på å klippe, eller var det ikke noe problem?

Han gjorde det helt av seg selv heldigvis ;-)

Vi har en gutt fra før på snart 3 år og får en gutt til. Egentlig skulle vi bare ha to barn, men jeg har så lyst på et barn til. Altså tre tilsammen, men mannen vil ikke ha flere og vil klippe strengen etter nr to. Han mener vi ikke får noe "liv" hvis vi får flere barn og nekter å bytte til stor familiebil x)

Back
Topp