Siste arbeidsdag

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
I dag er siste arbeidsdag før permisjon. Har jobbet 100% hele dette svangerskapet (med unntak av noen dager med egenmeldinger da) jeg er stolt av meg selv, men ikke hatt energi til å gjøre så mye på hjemmefronten, så nå ser jeg frem til å kunne slappe av og nyte de siste dagene, samt gjøre klart for at minstemor skal komme:) når har dere siste arbeidsdag, og tenker dere gjøre noe spesielt den siste dagen på jobb? :)
 
Jeg har to uker igjen! Var borte to uker i starten på grunn av kvalme 24/7, men har vært i 100% siden da og GLEDER meg til en pause før lille kommer! Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe utav siste dagen altså, det er en fredag og det pleier å være travelt på fredager, men jeg kommer til å smile hele dagen! :D
 
Kos deg hjemme :) her hadde jeg ferie å deretter permisjon. Hadde siste dag på jobb rett før jul men termin er på lørdag så litt tidligere enn de fleste her. brukt dager hjemme på å sortere baby klær, bake og slappe av. ventetiden blir fort litt lang
 
Så bra! Nå fortjener du å slappe av og nyte permisjonen :) Jeg har også jobbet hele veien. Har litt over en uke igjen. Det blir ikke gjort noe ut av det på min arbeidsplass. Men der jeg jobbet sist fikk jeg babyshower siste arbeidsdag :D Gleder meg til permisjonen
 
Gratulere med permisjon :) Sto også i 100% jobb til permisjonen startet, og følte at det var bra. Har hatt litt over ei uke hjemme, og syns allerede at tida går litt sakte - får litt makk av at jeg trør rundt her alene :D Savner jobb litt ;)
 
Grattis!:) jeg har 7 arbeidsdager igjen! Siste dag neste fredag. Egentlig skulle jeg gått ut nå på fredag, dersom jeg hadde fulgt terminen som jeg og gyn mener er riktig. Men navpapirene ble sendt inn på en seinere termin. Menmen, like greit å få gått litt på jobb. Er 20% sykemeldt så jeg ikke skal bli helt utslitt hver dag, så da har jeg d veldig greit[emoji5]️
 
Så flinke dere er som har klart og jobbe 100% gjennom svangerskapet :D Nyt permisjonstiden :) Her har jeg vært sykemeldt siden uke 6 xP
 
Har akkurat en uke igjen til permisjonen starter! :)Jobbet 100% hele svangerskapet, men kjenner at det skal bli godt å være ferdig med jobbingen snart!! Det må jo være lov...;)
Håper at jeg får slappet av i noen uker før lille kommer! Kos dere med permisjonen jenter!!:smiley-bounce012
 
Så flinke dere er som har klart og jobbe 100% gjennom svangerskapet :D Nyt permisjonstiden :) Her har jeg vært sykemeldt siden uke 6 xP

Er man syk, så må man ta det på alvor. Handler ikke bare om å være flink, men er man frisk kan man jo fint jobbe:) jeg regner med at de aller fleste ville valgt å jobbe om de orket det. Så vær stolt av deg selv du også, nå skal vi snart føde våre små mirakler :)
 
Gratulerer! :) Jeg er virkelig imponert over alle som klarer å jobbe 100% ut svangerskapet.

Jeg har 2 uker igjen til permisjon, men bare 3 vakter. Er 60% sykemeldt grunnet bekkenløsning og vansker med tilrettelegging på jobb, så vi ble enige om at dette var beste måten å gjøre det på. Tenkte å få mamma til å lage til lunsj til oss på jobb den dagen. Hun driver catering, så da er det enkelt å få litt hjelp. Orker ikke lage mat til 20 stk dagen i forveien :p
 
Gratulerer! :) Jeg er virkelig imponert over alle som klarer å jobbe 100% ut svangerskapet.

Jeg har 2 uker igjen til permisjon, men bare 3 vakter. Er 60% sykemeldt grunnet bekkenløsning og vansker med tilrettelegging på jobb, så vi ble enige om at dette var beste måten å gjøre det på. Tenkte å få mamma til å lage til lunsj til oss på jobb den dagen. Hun driver catering, så da er det enkelt å få litt hjelp. Orker ikke lage mat til 20 stk dagen i forveien :p

Akkurat DET er forståelig (med mindre man lager noe enkelt som pizzasnurrer eller noe, men så koselig at dere har en skikkelig "avslutning" for deg :)
 
Har to uker igjen til permisjonsstart. Ble gravid bare 5 mnd etter forrige svangerskap så har vært i 50% permisjon til i desember. Hadde gradert uttak av permisjonen så begynte å jobbe 20% når lillemann bare var 2mnd, så økte jeg til 50% når han var 6mnd. Fra i begynnelsen av desember har jeg jobbet 100%. Nå ser jeg frem til å 100% permisjon det neste året. Blir nok hektisk nok da jeg skal ha to små hjemme samtidig.
Tar perm 6.2.17 og det blir nok bare en "rydde meg ut av kontoret dag". Forventer ingen ting fra de jeg jobber for eller med så blir nok å gå rolig for seg.
 
Back
Topp