Siste arbeidsdag!

Esereht♡

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Oktoberlykke 2019
Skal straks ordne meg klar for siste arbeidsdagen i år:eek: Jobber skiftarbeid og er sykemeldt 40% pga ugunstige arbeidstider, så i dag er siste oppsatte vakta på meg som jeg kan arbeide selv om jeg offisielt går ut i permisjon 23.januar. Helt sykt å tenke på, har småplaner fremover men lurer fortsatt på hva jeg skal gjøre hjemme i så lang tid både før og etter baby er her:p Er så heldig at det kun er en kort vakt også, 15-18 i ettermiddag skal jeg jobbe. Så tror det blir en rolig koselig dag, tar med kakene som ble igjen etter babyshoweren så da blir de vel glade kan jeg tenke meg:)
Flere som er ut i permisjon allerede?

Må være rart :) Jeg ble jo sykemeldt i oktober, og rakk liksom aldri noen siste vakter før permisjonen. Går ut i permisjon fra i dag. Har vært veldig rart å være hjemme så lenge. Var utrolig deprimerende den første tiden. Så kom jula og ting ble bedre. Og nå er det ikke lenge igjen før jeg har en baby i armene... og da føler jeg meg iallefall ikke så ensom! I tillegg skal samboeren være hjemme + ha ferie. Man finner jo på noe å gjøre da! Jeg rekker nesten ikke å se på TV i løpet av dagen! Men jeg har en "kronisk sykdom" som innebærer at det er dødskjipt å sitte i ro + jeg blir gal av å tenke på alt som "må" gjøres... så da gjør jeg det, istedet for å tenke på det hele tiden.

Har vore sjukmeldt ei god stund rakk heller ingen "siste" arbeidsdag. Men, dersom lillegutt ikkje bestemmer seg for å komma for tideleg, skal eg it i permisjon 28 januar. Har bursdag 29 januar og tenkte eg kunne stikka innom jobben med ei kake den dagen. Er standar at alle på jobben har med kake eller is osv ved bursdag.

Har vært sykmeldt siden uke 7! Permisjonen min begynner 3.februar. Så gjør ingen forskjell for meg. Men kan tenke meg det blir deilig å kunne slappe av! Ikke lenge til nå altså :)

Var litt snedig og logge ut for siste gang ja:p fikk mange lykkeønskninger og klemmer da jeg dro, kjempekoselig:)
Så da er uniformen slengt til vask og skal pakkes unna, gjenstår bare å slette jobbmailen fra telefonen så er jeg helt ferdig og koblet ut. Nå skal jeg slappe av, vaske babytøy og kose meg siste tiden:D

Jeg hadde siste arbeidsdag idag. Men å slette jobbmailen fra telefonen…DET skjer nok ikke riktig enda nei ;)
Nå skal jeg prøve å få gjort litt mer hjemme så jeg kan avlaste mannen litt. Han begynner å bli sliten han og stakkar. Har gjort det meste av husarbeid og barnepass de siste ukene mens jeg har liggi på sofaen med pute mellom beina.

Har vært sykemeldt siden uke 5. Men har jo overhodet ikke vært i form til å klare å "kjede meg" og lure på hva jeg skal gjøre. Etter babyen kommer blir det nok travelt etter min erfaring. Jeg føler alt ble litt dumt med jobb fordi jeg ble så plutselig veldig dårlig. Måtte liksom slutte "midt i alt" uten å kunne fullføre eller gi videre det jeg jobbet med på en ok måte. Alt ble bare hengende i luften...

Jeg hadde siste arbeidsdag idag. Men å slette jobbmailen fra telefonen…DET skjer nok ikke riktig enda nei ;)
Nå skal jeg prøve å få gjort litt mer hjemme så jeg kan avlaste mannen litt. Han begynner å bli sliten han og stakkar. Har gjort det meste av husarbeid og barnepass de siste ukene mens jeg har liggi på sofaen med pute mellom beina.
Har ikke klart å slette jobbmailen helt enda, liker å følge med hva som foregår;) Men skal gjøre det før baby kommer, da vil jeg ikke bli distrahert med at det plinger inn nye mailer hele tiden.

Jeg har siste dag på jobb på fredag. Gru-gleder meg litt. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tiden til å gå når jeg ikke kan gå på jobb, men er samtidig veldig sliten så ser frem til å ikke måtte jobbe. Sær følelse...
Har jobbet mer eller mindre fulltid med både 1 og 2 jobber siden jeg gikk ut fra videregående så blir rart, ingen tvil om det! Men vet jo at jeg får nok å henge fingrene i når småen kommer da :)

Noen som har gode tips til tidsfordriv som ikke krever så mye energi frem til fødselen?
Fast bestemt på at jeg skal opp av sengen til skapelig tid hver morgen, og få på meg normale klær som før. uaktuelt å bare sitte i pysjen hele dagen! Men jeg må ha noe å ta meg til også. Prøve å legge inn noen korte turer hver dag kanskje.

Blir veldig rart med siste dag på jobb også da. Håper ikke kollegaene mine forventer at jeg stiller med kake eller noe for baking er jeg absolutt ikke flink til!

Jeg har siste dag på jobb på fredag. Gru-gleder meg litt. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tiden til å gå når jeg ikke kan gå på jobb, men er samtidig veldig sliten så ser frem til å ikke måtte jobbe. Sær følelse...
Har jobbet mer eller mindre fulltid med både 1 og 2 jobber siden jeg gikk ut fra videregående så blir rart, ingen tvil om det! Men vet jo at jeg får nok å henge fingrene i når småen kommer da :)

Noen som har gode tips til tidsfordriv som ikke krever så mye energi frem til fødselen?
Fast bestemt på at jeg skal opp av sengen til skapelig tid hver morgen, og få på meg normale klær som før. uaktuelt å bare sitte i pysjen hele dagen! Men jeg må ha noe å ta meg til også. Prøve å legge inn noen korte turer hver dag kanskje.

Blir veldig rart med siste dag på jobb også da. Håper ikke kollegaene mine forventer at jeg stiller med kake eller noe for baking er jeg absolutt ikke flink til!
Se OL!! Det gleder jeg meg til :D så har jeg levert en del bilder til fremkalling så jeg tenker å lime inn i et album :) så skal jeg gå turer med hunden og kanskje få til noen kafe-dater med venninner. Jeg er også redd for å kjede meg, men tror det skal gå greit når jeg bare kommer inni det :)

Jeg har siste arbeidsdag på torsdag. Var sykmeldt en uke for 2 uker siden. Gruer meg også litt, fordi dagene går enda litt tregere og mer fokus på venting. Nå er liksom tankene på morgendagen og skal bli deilig med helg osv!! Men gleder meg masse masse til perm også altså:-P litt nermere målet. Tenker man får nyte siste tiden/ukene man bare har seg selv, for en god stund.

Back
Topp