Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Permisjonen min begynner egentlig ikke før den 12., men i dag var siste arbeidsdag over så en kan vel si at permisjonen har begynt Juhuuu Ikke noe jobb før april 2014 Nå skal tiden bare nytes
Så gøy da, nyt ukene med mye avslapping før gullet kommer...
Her starter ikke permisjonen før 8 mai. Men vert sykemldt siden oktober så lei av å gå hjemme kan man si...
Jeg skulle egentlig hatt min siste dag til fredag, men ble sm rett før påske så har nå tuslet rundt hjemme en liten stund allerede. Var litt redd jeg kom til å kjede meg, men foreløpig går det greit!
Vaskemaskinen har gått nesten hver dag. I dag begynte jeg å vaske leiligheten - startet med badet, så regner med å ta ett rom av gangen. Stua muligens i to omganger...må ha hjelp av sambo til enkelte ting også, f.eks. litt ommøblering. Godt å ha god tid til slikt
Skal en tur innom jobb snart også, så jeg får sagt ordentlig hadet og ryddet i tingene mine.
Herlig Jeg tar egentlig permisjon 19. april, men pga. skiftgåing har jeg bare 3 vakter igjen og er ferdig 17. april Skal bli så utrolig godt, kjenner det begynner å bli på tide