Sirkus

BIBBI3

Forumet er livet
Jeg har aldri vårt på sirkus.. så er litt blank.

Men har en toåring utbytte av sirkus?[8|]

Ja, dæ vil e tru. Satt å såg på sirkus på TV påskeaften mæ eit par 2 åringa, dei va heilt oppslukt iallefall[:D]

jeg tror kanskje det blir litt voldsomt.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

jeg tror kanskje det blir litt voldsomt.

Egentli d i frykta...[8|]
Jaja, dæm kjæm attatt neste år å. Ingen hast!

min eldste var på sirkus ved en alder av 2,5år tror jeg, kanskje 3. Og det gikk supert. Litt småredd om dyrene kom for nærme (satt nærme scenen) men gikk bra ved å sitte på fanget

gutten til venninna mi var ca 2,5 år, og han ble bare redd da de var på sirkus. gråt og hele pakka

Sikkert individuelt...
Jeg skal tenke meg om ihvertfall.

Har sirkus her i bygda klokka seks i dag.

tror nok det er du som må se dette litt ann jeg. tror nok min 2åring hadde syntes det hadde vært kjempemoro,,men samtidig så er det jo ikke akkurat billig da . så jeg vill nok vente noen år for å være helt sikker på at han har ro i rompa til å sitte i ro så lenge.. en ting er jo dyrene,men det andre er jo alt det andre, med høy musikk,.lukt av dyr og å  ha de så "tett" innpå seg

Vi var på sirkus for noen uker siden å han er ikke 2 år ennå[;)]
Det var så utroligt kjekt, han stor koste seg på sirkus. Jeg hadde med litt kjeks og drikke så vi slapp å kjøpe noe snop der.

Jeg vil anbefale det på det sterkeste[:D] 

Vi var på sirkus i fjor, noen mnd.før gutten vår ble 3. Han syntes det var greit nok, morsomt med dyrene, men litt skummelt også. Men vi satt helt inntil manesjen(heter det ikke det?), så sagflisa spruta av hestene..

Er jo sånne små sirkus og?? kanskje de passer bedre til de små? Vet ikke om vi skal om det kommer hit da, men vurderer det om det ikke er så sent og det er et av de små[:)]

Er ikke så mye dyr på Arnardo i år. Bare et kort nr. med noen små ponnier og et nr. med elefanter.

Zorba heter det som er her.. tror ikke de er så store.. men hakke peil.

Ble ikke sirkus på oss, men barne-tv.[;)]
Fornøyd og vet ikke hva han går glipp av.
Egentlig mor å.

Back
Topp