Sippete av stimuleringshormoner?

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Kjenner jeg er i overkant følsom om dagen. I dag kom tårene da jeg endelig hentet hundene etter fire uker borte, jeg felte noen tårer over en utrolig søt historie passeren fortalte om den ene hunden min, og jommen meg rant ikke tårene da Norge fikk gull i hopp i dag. Hallo??? Jeg vet at jeg i utgangspunktet er følsom altså, men dette føles som sagt en smule i overkant. :D (og dette var i dag.. i går var det noen ikke spesielt triste filmer som utløste det).

Kan det være reaksjon på alle hormonene jeg har proppet i meg? Andre som har det sånn?
Jeg ville ikke reagert som dette til vanlig... Kanksje det er fordi jeg er sliten?

Yes! Det er hormonene! jeg sier alltid: det var da ikke sånn forrige gang.. Da sier mannen min: jo, det var det! Helt normalt

Sukk, jaja. Godt vi har vinterferie neste uke, så blir det en uke til før jeg treffer elevene mine. Kommer sikkert til å begynne å gråte da også. Har ikke sett dem på seks uker. De kommer til å bli så flaue over frøkna si :D

Hormoner, psykisk sliten.... Velkommen :D
Og om dette ender i en faktisk graviditet så tror jeg at jeg bare putter Kleenexboksen i veska ;)

Begynt å bli litt kvalm av Lutinusen allerede. Men det er helt greit, jeg kan gjerne spy i 9 md så lenge det blir baby av det :D

Haha, ja det blir vel ikke noe bedre skulle jeg faktisk bli gravid. Da går vel hormonene fullstendig bananas :D

Jeg er heldigvis ikke kvalm av Lutinusen, men var til gjengjeld veldig kvalm under hele stimuleringsperioden.
Håper tross alt atr du slipper å være kvalm i 9 mnd ;)

Samme her går rundt å er smååååkvalm av og på om dagen og går også på lutinus :) hihi må si meg DØNN enig ang sipping på hormoner :O haha sipper for ingenting ved hver periode m forsøk/innsett ;)

Back
Topp