sippehøna (må le litt)

valentinesbaby

Gift med forumet
situasjoner jeg har sippet i etter fødselen:

1. da de skulle ligge Aurora i lys på sykehuset pga gulsott...da lå jeg på sengen og hylte etter de hadde tatt henne ut.... (samboer ble litt flau tror jeg)

2. da vi skulle få besøk en dag det passet litt dårlig

3. da jeg leste at du bare vil se ditt barn smile for første gang en gang i livet

4. når jeg sang ole lukkeøye for Aurora i går og hun lå og nøt sang og stryk i håret

5. sikkert 100 ganger når jeg bare ser på henne---hun er så nydelig...

kom med deres.. jeg vet dere har noen....[;)]

Blir noen tårer om dagen ja, men dette er vel de situasjoner hvor min mann bare har ledd av meg...
1.Da vi ble flyttet fra pasienthotell tilbake til barsel grunnet gulsott og utslag på crp, greide ikke å stoppe tårene, gråt i ca 4 timer i trekk.. jeg var dessverre også en skikkelig bitch mot den stakkars sykepleieren som tok imot oss...ikke hennes feil vel....[:D]
2.Da han skulle ta sin første blodprøve stod jeg å hylgrein i gangen mens min kjære måtte passe på mathias.
3.Da jeg kom på at jeg skal tilbake på jobb i mai....
4.ca 3 ganger om dagen når jeg ikke kan fatte og forstå at dette lille under har blitt laget av kjærligheten mellom meg og min kjære...

Ja, plutselig kjem tårene:

1. Når samboer reiser for å hjelpe til på jobben sjølv om han har ferie.
2. Nå eg ser på den lille og klare ikkje å fatte kor vakker unge vi har laga og kor liten og uskyldig han er.
3. Når eg føler meg så ufattelig sliten.
4. Etter besøk, visst dei har hatt ein bitteliten kommentar som ikkje er personlig, men som eg tar innover meg, hulke hulke.
5. osv osv Det er jo egentlig nok å sjå på han og alt berre rasar innvendig, alt det gode og alt som har skjedd. Store omveltningar vi går igjennom no...

1. Når jeg fikk Caroline på brystet etter fødselen
2. Når vi kom inn på barsel og jeg tok henne opp i sengen til meg
3. Den dagen vi skulle dra hjem ( Var bare super happy for at jeg endelig skulle få babyen hjem etter 2 dager på sykehus[8D])
4. noen ganger når jeg sitter å ser på henne

Back
Topp