Sippeguri

Mangoo

Flørter med forumet
Herlighet! Hvordan skal dette gå? Jeg er så utrolig emosjonell. Jeg var ikke i nærheten av dette sist.

Jeg begynte å grine i et møte på jobb på fredag.

I dag var jeg hjemme med sykt barn, og fikk sms fra en kollega at en av elevene mine hadde spurt når jeg kom tilbake, for hun trengte å snakke om noe - og jeg griner.

Toåringen legger hodet inntil meg når vi ser på tv - og jeg blir blank i øynene.

Er dette en sånn greie tidlig i graviditeten eller kan jeg regne med at det fortsetter? Da kommer jeg jo til å være konstant dehydrert.

Hehe, jeg har det også sånn :)
jeg er lettrørt til vanlig også, men ikke så lettrørt :P
Det er nok ikke uvanlig, pga hormoner :)

Jeg er så ekstremt irritabel, så spretter noen tårer pga sinne [emoji6]

Ganske vanlig pga hormonene. Blir sikkert bedre for så å bli verre igjen tenker jeg

Jeg blir rørt av de merkeligste ting. Samtidig som jeg griner fordi jeg er rørt, ler jeg, for jeg syns jeg griner av tullete ting. Stakkars samboer, aner jo ikke hva han skal gjøre [emoji23]

Det blir 8 lange uker med smuggrining på jobb tydeligvis. Etterpå kan jeg jo skylle på hormonene. [emoji14]

Jeg blir rørt av de merkeligste ting. Samtidig som jeg griner fordi jeg er rørt, ler jeg, for jeg syns jeg griner av tullete ting. Stakkars samboer, aner jo ikke hva han skal gjøre [emoji23]
Akkurat slik har jeg det også [emoji28] vett ikke om jeg skal grine eller le [emoji85]

haha griner fler ganger om dagen, av alle mulige grunner... fikk sammenbrudd for litt siden fordi samboer hadde spist opp fiskepuddingen min :P

Uff, eg og... Får så dårlig samvittighet. Stakkars gutta mine.

Haha ja, er ikke akkurat enkel å leve med for øyeblikket. Men ærlig talt. Trenger jo Ikke å gå inn for å irritere meg [emoji57][emoji57][emoji23]

Jeg sliter enormt på jobb. Vakt i friminuttet og nyankommet snø...
Jeg er normalt veldig humoristisk og har stor tro på å snakke med elevene og ikke til elevene. I dag følte jeg meg helt forferdelig. Var både krass og hard. Da jeg i tillegg fant ut at en kollega hadde bestemt seg for å drite i felles beskjed fra rektor om regler, og sagt til sin klasse at de kunne ha snøballkrig, var jeg nesten på gråten. Var temmelig krass mot kollegaen min i døra. Ekstremt unormalt for meg. Jeg er vanligvis "kom så tar vi en kopp kaffe-forklare rolig hvorfor det du gjorde ble kjipt"-typen. Aner ikke hvordan dette skal gå fremover. Føler jeg går med tårer i øynene konstant.

Jepp er veldig følsom jeg og. Selv om det er tidlig. Merka ikke noe til det før jeg fikk tårer i øynene idag av å snakke om å sønnen min❤️ Er jo så stolt. Haha

Jepp er veldig følsom jeg og. Selv om det er tidlig. Merka ikke noe til det før jeg fikk tårer i øynene idag av å snakke om å sønnen min[emoji173]️ Er jo så stolt. Haha
Skulle ønske jeg var mer rørt-følsom enn pissed off-følsom. [emoji14]

Følelsene fikk virkelig kjørt seg i dag ja! Er normalt veldig følsom, men nå er det jo helt ekstremt!
Begynte vel egentlig i går da det var en veldig tøff arbeidsdag, så kom jeg hjem til en umåka gårdsplass etter to døgn med snøfall, og den ene bilen hadde satt seg fast. Mannen i huset «så ikke behovet» for å måke, så da måtte jeg til pers da! Utslitt i kropp og sinn freste jeg meg ut og fikk måkt.
I dag våknet jeg etter en urolig natt og var så tung i beina og kroppen at jeg brukte dobbelt så lang tid på morgenens gjøremål og kom derfor for sent på jobb. Ringte selvsagt og sa i fra, og fra den telefonen og resten av dagen har tårene sittet løst. Stakkars kolleger og stakkars mann skjønner lite av hva som skjer, og det gjør vel ikke jeg heller[emoji23]

Back
Topp