sippeguri

lenemor

Forumet er livet
Jeg vet at det skal være normalt å være litt hormonell og sånt under svangerskapet, men i hele ettermiddag har jeg gått og vært på gråten, helt uten grunn... flere som har det sånn?? Kan sitte og skrive innlegg her, eller fyre i ovnen, eller snakke med katten, og plutselig står tårene i øyà?

Føler meg som den sippa![:(]

Har hørt at gravide ofte blir sånn. Jeg har opplevd bare et par slike episoder. En morgen skulle jeg ta på meg tøflene, men de passet ikke fordi jeg hadde blitt så hoven. Begynte å tute som bare det, men så begynte jeg å le fordi jeg grein fordi tøflene ikke passet mer.

En annen gang var på natta. Hadde ikke sovet hele natta, smerter i rygg, hender og bein. Men sambo sov så godt, ikke nok med det han hadde det største smilet der han lå å snorket! jeg ble så lei meg. kunne egentlig bare flytte meg men syntes så synd på meg selv.

Hehe jeg begynte å grine da jeg satt meg fast med bilen til morgen i dag:) Følte meg som en 3 åring som begynner å grine med en gang man ikke får til noe:) Det er vel hormonene som løper litt løpsk, er ganske normalt når men er gravid.

Jeg begynnte og skrike I går mårrest, Da Ingen av buksene mine passet lenger.
Dro etter jobb og handlet noen nye klær, HeHe....... [:D]

ORIGINAL: Tixxxy
Sånne dager har jeg og.... er helt forferdelig... det skal ingenting til før jeg begynner å grine som en liten unge... det kan være morsomme ting og... så begynner jeg å le og plutselig begynner jeg å gråte i stedet...
[&:][8D]

Åh, det holdt jeg på å gjøre i helga, men da tenkte jeg ikke på at det kunne ha noe med disse hormonene nå gjøre.. .ble litt skremt da når jeg plutselig kjente gråten i halsen når vi hadde det kjempegøy!

Det er ikke lenger like langt mellom latter og tårer som det pleide å være nei [:(][:D][:(][:D]

hehe..jeg trodde jeg  ikke kom til å få det sånn, for jeg er en person som igrunn aaaldri griner..men typisk nok har jeg allerede felt noen tårer under svangerskapet!! sist var pga en nykjøpt soffa jeg hadde anskaffa, og så gikk den faen meg ikke inn døra..så jeg måtte levere den tilbake[:@] grein resten av dagen da ja, sjøl om det egentli ikke var verdens undergang...[:)]

sånn er jeg til tider også!
da merker sambo det kjempegodt, så da sier han bare;
vil du gråte litt? kom hit da!!
så legger jeg hodet på skulderen hans og gråter, sipper og klager over alt som plager meg, også føler jeg meg mye bedre etterpå.
hehe :)

Hadde en stri tørn med hulking og latterkrampe om hverandre tidligere i kveld.[:D]
Begynte bare å gråte når jeg skrelte poteter, kastet fra meg skreller og potet og slang meg i armene til kjæresten. Og i neste nå hylte jeg av latter over meg selv[:D][:D][:D][:D]
Et helt uforklarlig fenomen..... [8|]Kommer bare som lyn fra klar himmel.

kjenner til det...[:(]
kan begynne å grine for ingen ting jeg også...
men men det er vel bare sånn det er å være gravid.. men heldigvis så er det mest kos DÅ[:D][:D][:D]

Back
Topp