Sippeguri ;)

Såpebobla

Elsker forumet
I dag har jeg sippa masse.. sånn utav det blå omtrent! Whyyy?? Har jeg begynt å bli så hormonell allerede?? Flere som er det? Synes det er pinlig jeg!! Er ganske følsom fra før, men nå er det jo enda verre... :confused:

Hadde en periode der jeg var så følsom i starten jeg også :)
Det varierer nok veldig i løpet av svangerskapet.
Så det er nok helt normalt :p

reklamefilmer, oprah.... vræl!

Jeg var ganske ille i uke 6, føler meg litt mer stabil nå...

Hehe... godt vi er flere :-P Jeg så på "Ingen kjære mor" og der skulle de ta livet av høner for å skaffe mat, og jeg bare sipper og synes veldig synd på de hønene.. også besøkte de et rehabiliteringssenter for orangutanger, hvor de søte små barneorangutangene hadde mistet mammaene sine fordi de hadde blitt drept.. tårene bare trilla... :oops:

Begynte å grine i går fordi jeg var så redd for at jeg kom til å glemme igjen babyen på trikken når den blir født... :rolleyes:

Hehe, her er det også en del tårer, men mest når jeg er sliten =) Men merker at det er hormoner i sving, for før kunne jeg være sliten uten å grine ;)

Mye hormoner her og. Lillegullet gråt da jeg leverte henne i bhg i går, og da holdt det på å sprekke for meg. Kjente tårene sprenge på og måtte faktisk ut med noen tårer i bilen. Tålmodigheten er heller ikke det den engang var. Det hjelper lite når man er lærer for en ganske krevende gjeng 11-åringer... :-/

jeg har også alltid vært ganske ille med å sutre, men nå tar det kaka her også.. skulle se en komedie på senga her en kveld, å måtte skru den av, for jeg gråt så jeg hulket :eek: det var heller ingen trist scene somstartet det, det var noen valper som skulle selges, og jeg syns så synd på hunde-mammaen, så jeg måtte ut i nattekulda for å få kontroll igjen :p det hadde nok vært ganske gøy for samboeren hvis han hadde vært våken :p

ja her sipper jeg nesten hele tiden, ihvertfall hvis jeg syntes noen tråkker meg på tærne. ...snufs...

Griner av stort sett ''alt'' og i tillegg har jeg utrolig kort lunte og konstant dårlig samvittighet fordi jeg føler det blir så mye negativt for vesla mi på 3 og ikke minst gubben da. Han har jeg bare mest lyst til å kvele nå - store deler av tiden :P

Kjenner meg igjen her.. Har termin om en uke og en aktiv 2,5 åring hjemme. (er hjemmeværende) Satt å grina i 3 dager på rad forrige uke uten å vite hvorfor, men var nok fordi jeg var sliten. hehe. Siste dagen måtte jeg ringe mannen og få han hjem fra jobb. Stakkars snuppa mi skjønte jo ingen ting..

Back
Topp