Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blitt så "følsom" at det nesten er slitsomtrørt til tårer for ingenting. Gubben lo godt da jeg sippa til AFV akkurat. Blir så rørt av å se andre glad så tårene rant
griner lett av alt, om det er trist, fælt eller bra ... Flaut!
Jeg er også sånn, at jeg vil ikke at noen skal se hvor lett jeg kan gråteEr sånn jeg og, kjenner tårene presser på for den minste lille ting. Jeg hater å gråte så folk ser det, så jeg skjuler det så godt jeg kan![]()
HahahaDet er grusomt. Prøver holde igjen jeg og men ser jo ut som jeg har en hel sitron i kjeften så da ler jeg heller litt bår gubben "avslører" meg![]()
Må du skrive slikt??!!Jeg har også blitt skikkelig sippeteDet er heldigvis bedre nå enn det var rett etter fødsel, men som sorcie sier, så er det på en måte sånn at jeg føler alt så sterkt! Gråter fordi jeg er sint, trist, glad, synes synd på folk osv.
Er ekstrem på å lage historier i hodet, og det tar nesten knekken på meg
Det aller, aller, aller verste jeg vet er når gamle folk handler inn til bare én person![]()
Og de som går tur alene, spesielt om lua er litt for høyt oppe og ikke dekker ørene skikkeligMå du skrive slikt??!!
Men det du glømmer er at barnebarna ringer og besøker dei, oldebarna er deira nye lyspunkt og barna deira pusser opp huset deiraOg de som går tur alene, spesielt om lua er litt for høyt oppe og ikke dekker ørene skikkeligDe går hjem til det tommer huset sitt og spiser tørr fisk, HELT ALENE!
Håper detMen det du glømmer er at barnebarna ringer og besøker dei, oldebarna er deira nye lyspunkt og barna deira pusser opp huset deira![]()
Jeg gråt faktisk ikke av den, men fy søren så fint!!Denne startet kranen her nå nettopp, elsker sangen, og eh ja bare se den.
Er ekstrem på å lage historier i hodet, og det tar nesten knekken på meg
Det aller, aller, aller verste jeg vet er når gamle folk handler inn til bare én person![]()