Sippeguri altså...

bjlind

Forelsket i forumet
Jeg har blitt så "følsom" at det nesten er slitsomt :( rørt til tårer for ingenting. Gubben lo godt da jeg sippa til AFV akkurat. Blir så rørt av å se andre glad så tårene rant :p griner lett av alt, om det er trist, fælt eller bra ... Flaut!

Ha ha ha.. Gravid? :P Her virker det som om alt av hormoner er slik det skal være, og nå er det nesten ingenting som vipper meg av pinnen lengre. ;)

Jeg har blitt så "følsom" at det nesten er slitsomt :( rørt til tårer for ingenting. Gubben lo godt da jeg sippa til AFV akkurat. Blir så rørt av å se andre glad så tårene rant :p griner lett av alt, om det er trist, fælt eller bra ... Flaut!

Er sånn jeg og, kjenner tårene presser på for den minste lille ting. Jeg hater å gråte så folk ser det, så jeg skjuler det så godt jeg kan:p

Her kan tårene trille fort og. Irriterende noen ganger syns jeg, for jeg er en veldig følsom person.

Sånn har jeg vært siden jeg fikk eldstemann, og det ser ut for at det blir bare verre og verre med årene..

Jeg var følsom før.. Dere kan dere nå... :P
Puuh...
Hender seg jeg sipper av "Fem på " på p4, fordi jeg føler sånn med de som blir lurt :P
HAHA

Eg er så bekymra for at eg skal få urettferdig kjeft av ein gjest eller noko, så eg blir så sint at eg griner istedenfor :p

Det er grusomt. Prøver holde igjen jeg og men ser jo ut som jeg har en hel sitron i kjeften så da ler jeg heller litt bår gubben "avslører" meg :)

Jeg har også blitt skikkelig sippete ;) Det er heldigvis bedre nå enn det var rett etter fødsel, men som sorcie sier, så er det på en måte sånn at jeg føler alt så sterkt! Gråter fordi jeg er sint, trist, glad, synes synd på folk osv.

Er ekstrem på å lage historier i hodet, og det tar nesten knekken på meg :p
Det aller, aller, aller verste jeg vet er når gamle folk handler inn til bare én person :(

Jeg har også blitt skikkelig sippete ;) Det er heldigvis bedre nå enn det var rett etter fødsel, men som sorcie sier, så er det på en måte sånn at jeg føler alt så sterkt! Gråter fordi jeg er sint, trist, glad, synes synd på folk osv.

Det aller, aller, aller verste jeg vet er når gamle folk handler inn til bare én person :(
Må du skrive slikt??!!

Må du skrive slikt??!!
Og de som går tur alene, spesielt om lua er litt for høyt oppe og ikke dekker ørene skikkelig :( De går hjem til det tommer huset sitt og spiser tørr fisk, HELT ALENE!

Og de som går tur alene, spesielt om lua er litt for høyt oppe og ikke dekker ørene skikkelig :( De går hjem til det tommer huset sitt og spiser tørr fisk, HELT ALENE!
Men det du glømmer er at barnebarna ringer og besøker dei, oldebarna er deira nye lyspunkt og barna deira pusser opp huset deira ;)

Eneste som får meg skikkelig vippet av pinnen er koselige eldre damer. Da begynner jeg å savne mormor. :(

Denne startet kranen her nå nettopp, elsker sangen, og eh ja bare se den.

Jeg jobba i fersvaredisk en periode, og der var det så mange gamle folk som bestilte en fiskekake eller en bitteliten fiskebit og la til ting som "det er så vanskelig å få i seg nok mat nå som jeg er alene". Og så var det de som jeg skjønte hadde vært alene det meste av livet, det var verst, for de hadde sikkert ikke familie ellers heller. De kunne stå skikkelig lenge og skravle med oss, fikk dårlig samvittighet når jeg ikke hadde tid, de ble så skuffa:(

Jeg har sagt klart ifra til gubben at jeg skal dø først, hvis han ikke adlyder det dreper jeg han:p får ihvertfall håpe vi får barn og barnebarn som vil besøke ofte.

Back
Topp