Sippe-guri!

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Haha er det mulig!
Så ille var jeg ikke sist så dette er helt nytt for meg.
Blir litt skremt av meg selv :p

Plutselig begynner jeg å skrike og le om hverandre.

Satt med samboern i går så sier jeg plutselig;
hvis du sier begynn å grin nå, så begynner jeg å grine.

Kikka rart på meg, hvorfor det?!

Og jeg knekker helt sammen skriker og skriker sammtidig som jeg får latterkrampe.
Sånn holdt jeg på en time. Samtidig mellom hulkingen fikk jeg luftet hvor sliten jeg var og hvor lei meg jeg var fordi jeg syntes gulvet var skitten og jeg ikke klarte å gjøre noe med det og for at jeg ikke klarte å skifte bæsje bleie til morningen, haha.

Ouf ouf.. :p

Han må virkelig tro at det har turna totalt for meg!

Er det flere som kan plutselig bare brase ut i gråt.
Kjente jeg ble sikkelig flau over meg selv men hadde ikke sjanse til å slutte..

Signerer denne!!! ;) virkelig travelt dette her :p Jeg var heller ikke like gale sist gang :p

Signerer denne!!! ;) virkelig travelt dette her :p Jeg var heller ikke like gale sist gang :p

Godt jeg ikke er alene om det. :P

Stakkars mann, det kan ikke være helt greit å forstå seg på meg om dagen. hihi.

jeg er også sånn og jeg var heller ikke slik sist hehe litt slitsomt i grunn hehe

Jepp. Kokkos her også. Kan plutselig begynne å hulke så tårene farer, og alt er bare fælt og mannen skjønner ikke hvordan dette kom rennende over han, da jeg i sekundet før var helt fin. Holder på å grine meg i hjel om dagen, for alt. Til ogmed ting som jeg aldri ville blitt rørt av og synes er helt dust, det må jeg hulke over nå, samtidig som jeg forbannet det, og sier tillegg selv at; jammen du bryyyr deg jo ikke om det!!! Helt kokkos altså..

Back
Topp