Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hehe[:D] takker [:)] eg er 158 høg og 72 kg..så er jo ikkje så tjukk vel? eg har også mykje muskler og er brei over hoftene så..
ønsker deg også lykke til [:)]
Jeg har en gutt på snart fem. Etter at jeg var ferdig med amming så ble puppene mine halvparten i størrelse av hva de var. Heldigvis slapp jeg operasjonen. Den gangen jeg gikk til legen fikk jeg aldri noe beskjed om å slanke meg, enda jeg kunne ikke kalles for tynn og spinkel. Han forstod problemet, men forklarte bare konsekvensene for amming.
Tør ikke si hvor mye jeg veier, jeg.... Lille trille, kaller samboeren meg for nå! Liten og tett... [:D] har alltid vært tung på vekta, men ser selvsagt at nå har det blitt litt for mye av det gode. Slik går det når du finner drømmemannen og disker opp med allslags god mat og drikke titt og ofte! Men jeg er visst ikke den eneste som har lagt på seg på den måten.. [&:]
min mann er kokk så eg veit alt om god mat ja..[;)] men no er eg i gang !! endret kosthold, og trener kvar dag! eg har gått ned 1,8 kg ca på 3 dager[:D] god start[:D]