SINT!!!

*Budeia*

Forelsket i forumet
God morgen alle sammen!
Er ganske så sint.Må bare synge ut min klagesang...
I natt da vi hadde lagt oss, og jeg endelig hadde klart å sovne, kom typen til svigersøstra drassende inn med helt fremmede mennesker å skulle feste..Hvem gjør sånt hos andre mennesker???skal man få lov til å gjøre som man vil selv om man er hos familie?Da ble jeg forbanna og sa at festen er over og at de måtte gå!!!Litt skulle jeg vel ha sagt, jeg bor jo her jeg også!!!Å sellfølgelig tåler han ikke å bli snakket til, og i vertfall ikke av et kvinnfolk, så nå skjønner jeg hva han egentlig syns om meg!Ble ganske såret av de stygge uttalelsene.Jeg må da vel ha rett til å si fra at sånne ting liker jeg ikke..Men hvis han skal være så barnslig å ikke tåle å bli snakket til, ja då gjer e me regelrett "hællvetta" i!!Jeg var så sint at jeg skalv, og det tok lang tid før jeg klarte å sovne igjen..grrrrrrr..og junior i magen var ganske så oppskjørtet..[:'(][:@][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Sambo han søv igjennom heile greia han.Men så va det nu bare han som var full, jeg kan jo  ikke drikke, så han skal garantert få hør i dag når han står opp!!!Frekke folk kan bare dra hjem, mener nå jeg!

Vet du - det synes jeg var veldig respektløst overfor både dere og svigerinna di! Hadde gubben min gjordt noe sånnt når vi var hos min familie eller noen gjordt noe sånnt når de var hos meg - så hadde jeg blir fryktelig sint og skuffa!

Godt du sa ifra!
Du hadde all rett på din side!

Ja det va typen til svigersøster som sku ha fæst i natt.Sambo va i koma så han merka ingenteng.Men vi blei nu venner omsider, men han veit at dein oppførselen hans var ikke på kanal, og det skjønte han.Men e trur ikke han gjør det en gang til..

Back
Topp