Sint

Hjerteknøtt

Forelsket i forumet
Hjelp! Jeg er normalt sett IKKE en sint person, jeg er heller det motsatte... den irriterende blide og alltid så himla takknemlige jenta, det er normalt sett meg. Men nå går jeg konstant rundt med en form for boblende sinne inni meg Eller ikke24/7, men sammenlignet med nesten aldri så er det mye når det er snakk om over en time om dagen! Det må jo være et graviditetssymptom av noe slag? Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Andre som har opplevd lignende?

Hjelp! Jeg er normalt sett IKKE en sint person, jeg er heller det motsatte... den irriterende blide og alltid så himla takknemlige jenta, det er normalt sett meg. Men nå går jeg konstant rundt med en form for boblende sinne inni meg Eller ikke24/7, men sammenlignet med nesten aldri så er det mye når det er snakk om over en time om dagen! Det må jo være et graviditetssymptom av noe slag? Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Andre som har opplevd lignende?

Det er det! Jeg husker det fra sist gang :) har det ikke nå, iallfall ikke ennå :p kommer nok når magen blir synlig og folk skal kommentere mye rart....

Jeg er innimellom så sint at både samboeren og jeg blir overraska:woot: Mista syskrinet som tømte seg i trappa, og mens jeg (fly forbanna) rydda opp, klarte jeg å bøye bakdelen på de nye øredobbene jeg nettopp hadde fått. Var så sint at det føltes som kroppen skulle eksplodere! Gikk faktisk utover nattesøvnen:wtf:

Uff...ja lunta er ikke akkurat lang..
men her er det dattera på 8 som er konstant irritert om dagen :wacky:

Ja, jeg er så sint at jeg holder på å sprekker.. jobber heletiden for å holde det inni meg, og da kjenner jeg hjertet slår raskere når jeg ikke får utløp for følelsene mine [emoji85] jeg er en veldig lite sint/sur person til vanlig, og synes dette er tøft å mestre alle følelser. Jeg havner ofte i småkrangler med samboer, og da får jeg dårlig samvittighet og gråter etterpå [emoji85]

Godt jeg ikke er alene.. eller, nei, ikke godt, men ja dere skjønner Håper ikke dette varer hele svangerskapet da, er så slitsomt både for meg og sikkert for de rundt meg

Skylder lunte jeg og. Vet jo jeg blir sint for dumme og ubetydelige ting. Men regner med hormonene lander igjen etter hvert

Det er som Gloria i Modern family sier, det er en sinna baby inni der! :hilarious: Haha, nei, huff, disse hormonene altså. Tror ikke jeg er så altfor ille enda - tror jeg... :hilarious:

Ikke så sint så ofte, men jeg gråter. Til ALT mulig.. Spesielt de gangene jeg blir sint.

Føler at alle følelser er forsterket. Det som irriterte meg før får meg til å koke innvendig. Noe som jeg hadde trukket litt på smilebåndet av før, der ler jeg så jeg nesten ikke får puste nå.
Takk og lov er sistnevnte det som skjer oftest.

Min kjære har kommet frem til at jeg har mer enn bare en skrue løs akkurat nå :laughing025

Jeg er vanligvis en litt småirritabel dame bak rattet i bilen min, men etter jeg ble gravid har jeg vært direkte sinna, og slenger ut diverse nordnorske gloser i hytt og pine når folk dropper blinkelys osv.. mannen min synes det er blitt litt i overkant ukoselig å være med på kjøretur :cussing
Men, jeg har merket de siste dagene at jeg er langt roligere om jeg hører på Josh Groban mens jeg kjører, så da får jeg bare forbli fan av han de neste månedene :knegg:

Jeg er også slik! MEN jeg har hatt det slik siden jeg ble gravid med første for snart 2 år siden. Og her er det svigermor det går hardest utover!!!! Jeg takler ikke det kvinnemenneske lengre! Så ble det litt bedre nå når jeg trappet ned med ammingen. Jaggu ble jeg jo gravid, og nå er jeg like forbanna på ho igjen [emoji23] ho irriterer meg så sanseløst! Men det er kun henne, ingen andre! Og stakkars dama er egentlig sikkert hyggelig ho!

Back
Topp