Sint...

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Huff...jeg er så innmarig sint i dette svangerskapet...eller det er utrolig lite som skal til for at jeg blir sint og hever stemmen.*flau*
Håper virkelig dette går over snart, for den dårlige samvittigheten min blir verre, men sinnet ikke no bedre.
Tenker på barna og mannen som må holde ut dette:(

Noen andre som sliter med temperamanget her?
 
Jepp! Klikker for ingenting. Har faktisk ikke kjefta eller noe på barna men samboer får gjerne en lekse eller to i løpet av dagen.
 
Ja! Den minste ting irriterer meg. Men prøver så godt jeg kan at det ikke skal gå ut over noen, spesielt ikke lille snuppen, selv om det er hun som kan irritere meg mest :p men er gjerne ikke like hyggelig mot de som kommer innom og skal handle på jobb. Haha
 
Jeg blir sint for alt føler jeg! Uansett hva samboeren gjør så klarer jeg å vri det om til noe negativt! Stakkars mann..
 
Eg blir irritert av ingenting. Spesielt på småen, men prøver å beherske meg. For eg skjønner at det e eg som overreagerer...... det e skikkelig slitsomt :arghh:
 
Jeg har bare blitt sint der jeg vanligvis ville blitt det, og hatt all grunn til å bli det. Heldigvis. -så langt. Mannen sa faktisk i går at han ikke hadde merket noe til dette hormontrollet kompisene hans har klaget på. Jeg bare håper det varer jeg da....
 
Svigers sei æ bære.... svigers.... va millimeter unna å kaste stein etter han svigerfar i mårrest! Å d høres jo litt overilt ut, men han kasta på mæ først... ME TRAKTORN!!! Traff både mæ å biln min. Takk gud før at æ hadde læmpa ongan inn i biln før æ begynte å skrape rutn....
 
Jeg har mye kortere lunte enn normalt nå, spesielt på ungene. Jentungen er i verste trassen, og gutten min har store konsentrasjonsvansker/oppmerksomhet, så han hører ikke etter, før det nesten smeller....dessverre :oops:
 
Jeg sliter med akkurat det samme.. Skal INGENTING til før jeg flyr omtrent i flint :/
 
Jeg og er sinsykt amper. Har ikke vært det de to andre gangene jeg har vært gravid. Håper litt stille at det betyr at det er en jente inni der.
 
Jeg er ekstremt rolig nå også. Men jeg har adhd og uten medisiner selvsagt under svangerskapet.. og oss som har adhd og er gravide oppnår motsatt effekt :p
Er ikke tull :p
Gubben skulle ønske jeg var gravid alltid haha..

Hatt 2 utbrudd på 9 uker mot 1 utbrudd daglig ellers :p
 
Æ har da værdens lengste tålmodighet tel vanli. Men nu e æ nok litt hormonell. Men d kan være en sammenheng me at æ e utruli sliten å. Søv lite å dårli. E mye kvalm. Spis lite å har masse mageknip. D hjelpe liksom ikkje. Men klare heldi vis å være relativt roli tel ongan. Går mæst ut over svigers å gubben. Gubben førdi ting Ikkje sig inn hos svigers. Mi mor kan å være irriteranes, men ho tar vældi hensyn før tia, ho veit at 2015 har vært et litt langt å tøft år før mæ.
 
Jeg er ekstremt rolig nå også. Men jeg har adhd og uten medisiner selvsagt under svangerskapet.. og oss som har adhd og er gravide oppnår motsatt effekt :p
Er ikke tull :p
Gubben skulle ønske jeg var gravid alltid haha..

Hatt 2 utbrudd på 9 uker mot 1 utbrudd daglig ellers :p
Har også adhd og har aldri følt meg så rolig i huet og kroppen noenganf, men temperemanget er det no annet med.huff.he he håper det gir seg snart:D
 
Har også adhd og har aldri følt meg så rolig i huet og kroppen noenganf, men temperemanget er det no annet med.huff.he he håper det gir seg snart:D

Jeg har heller aldri sovet så mye haha.. har slitt med søvn de siste 5 årene eller noe og trengte max 4 timer søvn pr natt hehe, nå må jeg har 10 timer daglig liksom :p
 
Jeg har heller aldri sovet så mye haha.. har slitt med søvn de siste 5 årene eller noe og trengte max 4 timer søvn pr natt hehe, nå må jeg har 10 timer daglig liksom :p

10 tima? Æ må ha 12-14.... så nu etter 2 søvnlause netter e æ vældi klar før å få ongan lagt å komme mæ i sæng.
 
Har også adhd og har aldri følt meg så rolig i huet og kroppen noenganf, men temperemanget er det no annet med.huff.he he håper det gir seg snart:D
Jeg har også adhd, vi er visst en del her inne? Har blitt veldig sint bare et par ganger, føler meg roligere enn til vanlig. Men veldig lei meg noen ganger. Savner energien, er jo helt sløv. Men samtidig veldig rastløs når jeg ikke har fått gått meg en tur eller gjort noe fysisk i løpet av dagen. Samme med meg, har veldig lite søvnbehov til vanlig. Og sliter enormt med å sovne både til vanlig og nå. Men sover mye mer nå, og det blir utover dagen siden jeg ikke sovner om kvelden.
 
10 tima? Æ må ha 12-14.... så nu etter 2 søvnlause netter e æ vældi klar før å få ongan lagt å komme mæ i sæng.

Skulle gjerne hatt 12-14 timer selv men står opp 0515 og er hjemme 1630 og lager middsg og spiser også kl 20 er det natta. Får liksom ikke sovet mer da :(
 
Jeg har også adhd, vi er visst en del her inne? Har blitt veldig sint bare et par ganger, føler meg roligere enn til vanlig. Men veldig lei meg noen ganger. Savner energien, er jo helt sløv. Men samtidig veldig rastløs når jeg ikke har fått gått meg en tur eller gjort noe fysisk i løpet av dagen. Samme med meg, har veldig lite søvnbehov til vanlig. Og sliter enormt med å sovne både til vanlig og nå. Men sover mye mer nå, og det blir utover dagen siden jeg ikke sovner om kvelden.

Nøyaktig som jeg skulle sagt det selv. Helt likt her også, alt du sier med søvn, manglende energi og rastløs pga jeg ikke får gått tur osv...
 
Back
Topp