SINT!!!!

lille hemmelighet<3

Flørter med forumet
Va på legevakta igjen pga magen idag, å møtte på den MONGO legen. 
Han tok mæ inn, kjente litt på mæ å sa først "du har ikke ondt, d ser æ på dæ"... HALLO?! Kæm i pokker drar på legevakta viss man ikke har ondt?! Har hatt ondt i 4 daga idag.. Så når æ blei sint å sporte kossn i svarte han kunne vette om æ hadde ondt eller ikke? Så sa han, at han så d på ansikte mitt å at æ ikke gråt å at æ kunne gå??!?!! Halloooen?  Alle reagere vel anderledes på smerte?? 

Måtte si tell han at ja men da føda æ væl ikke min egen onge heller da sia æ ikke gråt men flirte da æ fikk rie?!

Ja nei men viss æ påsto at æ hadde ondt så hadde æ nok UVI så da fikk æ m mæ en resept på antibiotika som æ sku ta i ei uka.. 

( Han legen igår sa æ sku ringe t bake idag viss æ enda hadde ondt så skulle dem fått tatt en UL for å sjekke, men det mente ikke han legen æ va hos idag at va vits for æ hadde jo ingen smerta)....

Føler med deg. Blir provosert bare av å lese det du skriver. Tror ikke jeg hadde vært så god å ha med å gjøre om legen ikke hadde trodd meg. Får håpe smertene gir seg snart. Leger på legevakter er ikke alltid så gode å ha med å gjøre. De tror de vet best, men sjelden de virkelig tar seg tid til å høre på deg. Krysser fingrene for deg og den lille, og håper at alt er som det skal inni magen din. emoticon

mammaspire skrev:
Føler med deg. Blir provosert bare av å lese det du skriver. Tror ikke jeg hadde vært så god å ha med å gjøre om legen ikke hadde trodd meg. Får håpe smertene gir seg snart. Leger på legevakter er ikke alltid så gode å ha med å gjøre. De tror de vet best, men sjelden de virkelig tar seg tid til å høre på deg. Krysser fingrene for deg og den lille, og håper at alt er som det skal inni magen din. emoticon

som jeg skulle ha skrevet det selv.... 

Takk <3

Takk <3

Back
Topp