Sint

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg er så sint at tårene spretter!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@] Møkkadrittkirurg!!!!!!!!!!!!!

Vært på sykehuset på vurderingstime for operasjon med kneet nå. Gått med låst kne siden påske (meniskskade). Resultatet ble at jeg får ikke operasjon før etter jeg har født, "kneet kunne jo tross alt rettes NESTEN helt ut"..... Spurte litt om hvordan disse månedene da blir - kommer jo ikke akkurat til å bli noe lettere etterhvert, og jeg belaster ryggen mye feil fordi kneet er vondt....

Men det spilte ingen rolle... ville helst ha meg i narkose, noe jeg forstår ikke går nå..... men snakket også om spinalbedøvelse og lokalbedøvelse, om jo gir mye mindre risiko... Men neiiiida....

Så han mener nok det er enklere å gå på krykker i to uker i vinter med en baby OG en stor hund å ta vare på enn å gå på krykker i to uker nå med bare en stor hund som faktisk kan stå ute store deler av dagen nå som det er så godt vær...............

Arg........................ Hadde skikkelig store forhåpninger OG forventninger om å bli ferdig med detta knestyret jeg......[:(][:@] Kan jo verken sitte på huk eller på kne uten at jeg får driiiiitvondt[:(]

Ikke meninga å plage dere med dette altså jenter, bare måtte få ut frustrasjonen min et sted her jeg sitter.....

Skjønner deg så veldig godt!!! Kroniske smerter er så forferdelig slitsomt, noe bare de med det forstår tror jeg...
Skjønner at du er trist nå som håpet ble tatt fra deg.
Så alt jeg kan gjøre er å sende deg en stor klem, prøv å finn styrke.

huff da... så kjedelig...

Skjønner veldig godt du ble skuffa og forbanna nå. Du må jo gå lenge med smerter da? Kan du ikke høre med en privatklinikk hva de mener da? Bare for å få en annen vurdering.

Blir noen måneder til med smerter ja..... Hurra... Vettu, det har jeg ikke tenkt på en gang.. Kanskje jeg skulle ta kontakt med noen private... Alt begynt å se for meg baby, krykker, hund og vinter her... [8D]

Hormonene er nok med å gjør ting ekstra trist og sårt akkurat nå...[8D] Begynner liksom å tenke hvor lenge jeg holder ut på jobb med dårlige knær og greier også......

Aaaahhh... Prøve å koble av litt jeg nå... Skal besøke min gamle bestemor på 95 år.. Hu ringte meg på mandag og lurte på om jeg kunne kjøre a til optikeren i dag[8D][:)]

ORIGINAL: litjpi

Skjønner veldig godt du ble skuffa og forbanna nå. Du må jo gå lenge med smerter da? Kan du ikke høre med en privatklinikk hva de mener da? Bare for å få en annen vurdering.

Uff, dette hørtest ikke bra ut :(
Krysser fingrene for at du finner en løsning dom
gjør ting litt enklere [;)]

Takk for klemmer jenter, det hjelper!![;)] I litt bedre humør nå, utrulig hva ei gammal bestemor på mangeognitti kan få til[8D].. og klar for å gå tur med ei venninne.. kanskje du også skal få vite nyheten om babyliten i magen![;)]

whaaaat... [:-]
no ble jeg faktisk litt sur... [>:]
jaja...
en kne operasjon mot låsninger er i utgangspunktet "bare" en kikhullsoperasjon.
og dette er en inn og ut samme dag operasjon.

Føøøøøøøler så med deg...

Har selv leddgikt og den sitter som værst i knærne...Kan ikke bøye de mer enn så og så mye...[:(] Driiiit vondt...

Men synes kirurgen var litt vanskelig da...[8|] Ahus, Ullevål??

Du får vel høre med legen din da, om dere kan klare å overbevise, eventuetl høre med en annen lege...

ORIGINAL: *MaCa*

Føøøøøøøler så med deg...

Har selv leddgikt og den sitter som værst i knærne...Kan ikke bøye de mer enn så og så mye...[:(] Driiiit vondt...

Men synes kirurgen var litt vanskelig da...[8|] Ahus, Ullevål??

Du får vel høre med legen din da, om dere kan klare å overbevise, eventuetl høre med en annen lege...

Gjøvik...

Får snakke med legen min ja... ble driiiitskuffa!!!!

Men da har jeg grunn til å sy meg meitai.. får må jo få med meg bebbis rundt!![8D]

Hehe. Bra du ser det på den lyse siden, om man kan kalle det det;). Du kan jo få sånn rullator med litt stor kurv forann som du kan ha bebisen i[:D].

Men det beste hadde jo vært om du fikk den opperasjonen du trengte, eller om de kunne gjøre noe midlertidlig i det minste. Kommer jo til å slite ganske mye på kroppen når du kommer i 3. tri og skal halte rundt med stor mage.

ORIGINAL: Jaybird

Hehe. Bra du ser det på den lyse siden, om man kan kalle det det;). Du kan jo få sånn rullator med litt stor kurv forann som du kan ha bebisen i[:D].

Men det beste hadde jo vært om du fikk den opperasjonen du trengte, eller om de kunne gjøre noe midlertidlig i det minste. Kommer jo til å slite ganske mye på kroppen når du kommer i 3. tri og skal halte rundt med stor mage.

haha... syns jeg ser meg... hoppende etter rullatoren med bebbi oppi og bikkja tuslende ved siden av i bånd[8D][;)]

ja, har litt å ta av fra før - så får håpe jeg ikke går opp så masse[8D][;)]

ORIGINAL: litjpi

Back
Topp