Sint, skuffa og lei meg....

Trudee

Glad i forumet
Blæ!!! Hater sykehuset.. Kan de ikke bare si at alt er normalt som jeg vet det er? Har ligget me nesten konstante kynnere siden 0730 idag.. Nå vil de ha meg inn på sjekk, og jeg vil ikke! Hater sjekk, og kommer bare til å få besked om å ta det med ro. Noe jeg har gjort i hele dag.. Så nå sitter jeg og furter Og gråter en skvett fordi jeg syns så utrolig synd i meg selv ;) hadde tenkt at dette skulle bli en koslig fredag, og ikke en med mye vondter å stress.. Håper dagen blir bedre når lille gull og store gull kommer fra bhg og jobb :) <3>

Men det kan jo hente at du trenger mer enn ro? Vær så snill å dra inn til sykehuset, for det lille knøttets skyld;-)
Jeg skjønner godt at du gråter og er furten, men håper humøret stiger iløpet av dagen/kvelden og at du får en fin fredagskveld til slutt

Sender deg en god klem og dra på sykehuset nå!!!!!emoticon

Jeg har også endel kynnere noen dager mer enn andre og ofte når jeg våkner- men vet jo det at dersom jeg syntes de ble i overkant mange så er det definitivt verdt en sjekk:))

Furte kan du gjøre en annen dag hihi:)) Men det er kanskje det som holder deg igjen at det ER en ørliten risiko for at det ikke er bare helt normale kynnere?
Går sikkert bra men bedre føre var..klem

Da var sykehuset unnagjort :) lille gutten vår i magen hadde det så fint som en kan ha det :) 2% over vekstkurven sin, og det var helt ypperlig sa jm :) de hadde tydeligvis all verden med tid idag og jeg fikk grundig utvendig og innvendig ul :) veldig koslig med først nevnte i hvert fall :) <3 det var blod i urinen så den ble sendt til dyrkning, ellers skulle jeg bare ta det med ro :) tusen takk for klemmer! :) dagen blir nok bare bedre fra nå av :)>

Da var sykehuset unnagjort :) lille gutten vår i magen hadde det så fint som en kan ha det :) 2% over vekstkurven sin, og det var helt ypperlig sa jm :) de hadde tydeligvis all verden med tid idag og jeg fikk grundig utvendig og innvendig ul :) veldig koslig med først nevnte i hvert fall :) <3 det var blod i urinen så den ble sendt til dyrkning, ellers skulle jeg bare ta det med ro :) tusen takk for klemmer! :) dagen blir nok bare bedre fra nå av :)>

Så bra alt sto bra til! Da blir det koselig fredag after all! Håper kynnerene gir seg/har gitt seg og at du slipper flere kontroller!

Det var godt å høre!!
Kos deg så godt du kan resten av dagen

Vel, hvis man tenker på alle de livredde gravide som IKKE blir tatt inn til sjekk når de ønsker det, så har jeg faktisk ikke sympati for at du og ditt barn blir tatt på alvor. ;) fint at alt var i orden! :)

Er vel ikke det at jeg ikke er redd for babyen, er vel heller det at jeg vet hva som venter meg, og hater innvendig sjekk. Sliter endel med sånne ting etter nr 1 og celleforandringer, har blitt altfor mye av den sorten undersøkelser. Men fikk heldigvis en forståelsesfull lege som tok seg god tid men som samtidig ikke brukte for lang tid :p En av de bedre opplevelsene :) ligger nå på sofaen etter dagens andre varme dusj :) blir ikke så mye bedre disse kynnerne eller hva det nå er, men hjelper å ligge rett ut (les fosterstilling) :) snart natta her siden mannen må på nattevakt og jeg opp tidlig me lille mann imorgen :)

Flott å ha det unnagjort og at alt var bra:)
Hos meg funker det å skifte stilling osv for å "avbryte" kynnere!

Back
Topp