sint på ny lege....

lita_23

Elsker forumet
Fikk en ny lege, fordi legen min skal studere... Å hun er kjempe teit, føler ikke at det er noe betryggende å gå til henne. Har vært syk, hatt skikkelig influensa i 2 uker og fikk omgangssyke attpåtil så fikk ikke i meg noe næring. Så var litt bekymret når jeg skulle til kontroll, bare håpa at alt var bra med lille babyen. Så klarte ho ikke å finne hjertelyden.. *ble livredd* , ho hentet den andre legen men ho fant den med en gang. Var bare teite legen min som ikke hadde tatt gele på for det visste hun ikke at hun skulle!!! Så skulle hun prøve å kjenne om hodet hadde festet seg, da dyttet hun bare litt i magen å sa "ungen beveger seg den, men jeg klarer ikke helt å kjenne om den har hodet opp eller ned"... Blir skikkelig frustrert av ho der... Virker jo som om ho har null peiling... *sukk*

å herregud for en lege!! stakkars deg!! [&:]
går ikke du til jordmor da??

Har legen din utdanning eller???[&:] Hørtes jo veldig amatørmessig ut! JEG kjenner jo hvordan babyen min ligger, kjenner jo hodet selv. Sånn skal en lege kunne!!!

Herregud for en lege!!!!
Forlang å få en annen eller gå til jordmor!!!!!!

Går til jordmor også.. Har lissom gått annehver gang før da, når jeg hadde den gamle legen.. Skal snakke med jordmor når jeg skal dit. Ho virket jo ikke helt god..

Når har du termin? Er jo veldig fint å vite om hode har festa seg eller ei når du nærmer deg slutten. Hvis vannet går og du ikke vet det må du nemlig være mest mulig i ro. Jeg ville ringt jordmor for å få en time litt raskere. Den legetimen kan vel knapt regnes som kontroll? Huff!

har termin 14 mars..... Får nok ta en tur til jordmor.. Bare blir så oppgitt.. Må nesten le litt å.. Dytter litt i magen og sier at ungen er jo bevegelig. Kroppen til babyen er jo bevegelig uansett om hodet har festet sett. Skjønner ikke at ho kan være lege jeg altså..

Altså, er du sikker på at du ikke var med på skjult kamera?? [&:]

Det er var helt bak mål av en lege å si og gjøre sånne ting. Tenk om man kom med en bekymring ang barnet og hadde fått sånn til svar... Man hadde jo blitt kjemperedd!!

Om du ikke har noen blodprøver e.l du må ta hos legen, hadde jeg heller begynt å gå til jordmor hver gang. Det kan man bestemme selv.

Lykke til videre i svangerskapet!!![:)]

Hadde jeg vært deg så hadde jeg før det første byttet lege, også ville jeg ringt til fødeavd du tilhører og forklart dem situasjonen og sagt at jeg var nervøs, og om det kunne være noen mulighet til at du kunne komme til dem på kontroll, eller evt til ei jordmor.

Back
Topp