Sint på lekene sine!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Er det noen andre bebiser som blir sinte på lekene side. Tulla mi ligger på gulvet og leker nå, men hun er mildt sagt forbanna på lekene...hehe....Sint fordi de henger fast på babygymen og sint fordi hun ikke klarer å holde dem hele tiden....Herrligaland!!

jepp.Robin ble forbanna på lekene som hang på babygymmen for han ikke greide å dra dem til seg og putte dem i munnen...så jeg måtte bare ta vekk hele greia...

SAmme gjør ida og. Plutselig bare setter hun i å skrike skikkelig sint på lekene sine! Men så er hun en meget bestemt dame som vet å fortelle hvor skapet skal stå!! hihi [:D] 

Hehe her også, spes hvis en bqll som hqn holder på med ruller vekk. Dq får bqllen pqsset sitt på skrevet jq[:D]

prøvde babygymmen igjen i dag.¨lå der lenge å lekte seg uten bråk.da jeg kikka bort så så jeg hvorfor..joda han hadde revet ned ALLE lekene og lå og leka med dem og fikk putta i munnen slik som han liker...he he[:D]

Jenta mi blir kjempe sint hvis hun mister dem eller ikke får tak i dem.. da skriker hun til.. [;)]

Noe som går igjen gitt[8D] Eirik kan og være en sinna mann, men oftest er det fordi han får tak i lekene, men ikke får sluppet dem[&:] Då han ligger der da, med tre - fire leker i henda, og skulle hatt enda en!!! Hn klarer å slippe, men skal ha alt vettu[:D]

Back
Topp