Jeg og kjæresten hadde en liten "krasj" idag som gjorde at stemninga ble sur, og så stjelte hunden sjokolade, så jeg ble veldig bekymra og enda surere, men ikke på han, men på alt. Så sa han til meg at hvis ikke jeg hadde vært så forbanna sur og kjefta for alt så kanskje han hadde gadda å være med meg av og til... det har gjort vondt i hele dag, og nå prøvde jeg å spørre han hvorfor han sa det og hvorfor han ikke har sagt unnskyld eller noe, men han svarte bare med å si at han mente det han sa tidligere.. Synes det er så forbanna dårlig gjort, hormonene tar knekken på meg snart, og han kan ikke "cut me some slack" ... har virkelig prøvd å tatt meg sammen, men i uke 39 kan vel alle gå med på at man blir litt ufrivillig irritabel... Føler meg som tidenes drittkjærring, og sitter bare for meg selv og hylgriner imens han gir faen. Og når han mener jeg kjefter for "alt", så mener han at jeg har vært litt sur på at han prioriterer morro foran meg HVER dag, stellebordet ble ferdig på onsdag, og det har han lovd å gjøre i flere mnd. Det virker ikke som han er klar til å bli pappa i det heletatt! Det er mange slike eksempler, men likevel er det JEG som er urettferdig og bitch.. er så utrolig såra og rådvill nå... vet ikke hvordan jeg kan få ut dette her uten max drama og hyling...