Det er rart at en liten ting kan ødelegge hele humøret og dagen. Etter jeg ble gravid har jeg blitt sjokkert gang på gang av hva folk tillater seg å si, spørre om og fysiske tilnærminger de gjør!!
På jobb i dag kommer ei ansatt fra en annen avdeling som jeg bare har hilst på en gang før, "angriper" magen min og koser, klemmer og stryker leeenge, og det første hun sier til meg er: "Her må det jo være flere?".
Og jeg bare, sjokkert, eeeh... Nei. Venter EN liten gutt i mai..
Hva med å hilse normalt, si noe sånt som "å så koselig, hvor langt er du på vei?" Eller i den dur, ja.. Herregud
Jeg er 32 uker på vei, har gått opp 13 kg og føler meg diger fra før av, men vil jo ikke høre sånne kommentarer..
og: IKKE TA PÅ MAGEN MIN, har jeg så lyst å skrike. Men er redd for å fornærme noen
Åååå....
Hormoner ass, det gjør meg mer sensitiv.. Men det føles så ugreit! Som sagt, helt sjokkert over adferden til folk etter jeg ble gravid!!!
Andre?
På jobb i dag kommer ei ansatt fra en annen avdeling som jeg bare har hilst på en gang før, "angriper" magen min og koser, klemmer og stryker leeenge, og det første hun sier til meg er: "Her må det jo være flere?".
Og jeg bare, sjokkert, eeeh... Nei. Venter EN liten gutt i mai..
Hva med å hilse normalt, si noe sånt som "å så koselig, hvor langt er du på vei?" Eller i den dur, ja.. Herregud
Hormoner ass, det gjør meg mer sensitiv.. Men det føles så ugreit! Som sagt, helt sjokkert over adferden til folk etter jeg ble gravid!!!
Andre?