Sint, frustrert og lei meg :(

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Skal etter planen ut i 9 ukers praksis fra midten av mars. Har bedt skolen tilrettelegge for meg ettersom jeg ikke kjører bil og er avhengig av kollektiv, er gravid og nå bekkenløsning. Sånn geografisk er det ikke forferdelig langt til praksisplassen jeg har fått tildelt, men det tar hvertfall 30-45 min med bil og 1,5 t med kollektiv for åkomme dit. Jeg har også selv prøvd å finne plass på egenhånd og fikk før helgen tilbud om plass i min hjemkommune. Tar maks 20 min å komme dit med buss. Da jeg snakket med skolen før helgen så de ingen problem med at jeg var der, men var visstnok ei nnen som bestemte, og henne fikk jeg først snakket med i dag. Hun ville ikke godkjenne denne plassen så sant en medstudent også fikk plass der, noe som ikke var mulig. Nå sitter jeg her med smerter fra helvete, er sint, frustrert og lei meg. Hvorfor skal alt være så vanskelig? Lurer på hvordan dette skal gå.... Beklager utblåsningen....... Jeg måtte bare få det ut...

Høres ikke bra ut.. bare teit at de ikke kan forsøke å tilrettelegge for deg slik at du kanskje kan komme deg igjennom året. Har en samboer som heller ikke har lappen og prøvde å bytte praksisplass.. men det var neimen ikke lett nei.. tror han krangla ganske lenge.. uten hell.. men ikke gi deg. Siste utvei er kanskje å prøve media, hvis de ikke kan prøve å strekke seg litt for deg. Masse lykke til hvertfall :)

Skulle nesten tro du gikk på samme høyskole som jeg har gått på:P Høres kjent ut at de er vrange når det kommer til praksisplasser...Huff, det skal ikke være lett..Er som noen sier her, får nesten true med å gå til media..Det er vel nesten det eneste som funker! Lykke til!

Så kjedelig at de skal være så vrange da!
Skjønner virkelig ikke problemet jeg da, og du har jo til og med
skaffet deg egen praksisplass jo.
Du får prøve å prate med de flere ganger.

Back
Topp