MammatilE
Glad i forumet
Da lillesnuppa var nyfødt, hatet hun å bade. Det gikk over etterhvert å elsket å bade, å det var aldri noe problem. Hun synes fortsatt det er kjempekos å bade å koser seg masse når hun bader, men når jeg tar henne opp og skal tørke henne, blir hun hysterisk. Trodde kanskje hun syntes det var kaldt å komme opp, prøvde å ta av meg på overkroppen så hun fikk kjenne min kroppsvarme, hjalp ikke, tenkte om hun fikk mye vann i ørene å prøvde en gang å holde ørene helt tørre, hjalp ikke. Prøvde å gi henne mat rett før badet, hjalp litt men fortsatt sint. Roer seg når hun har fått klærne på å kommet ut fra badet.
i går prøvde jeg å bade henne litt lengre enn vanlig, kjente jeg ble stressa når jeg tok henne opp, men gikk helt fint, blid og fornøyd lita jente.
Kan det være at hun ikke har vært "ferdig" med å bade, at hun har blitt sint? Eller var det bare tilfeldig at hun ikke ble sint i går ?
i går prøvde jeg å bade henne litt lengre enn vanlig, kjente jeg ble stressa når jeg tok henne opp, men gikk helt fint, blid og fornøyd lita jente.
Kan det være at hun ikke har vært "ferdig" med å bade, at hun har blitt sint? Eller var det bare tilfeldig at hun ikke ble sint i går ?