Sint å irritert..

sola89

Forelsket i forumet
Må bære få ut litt frustrasjon,, kjenne d e en del hormona i kroppen å då æ har tåra i øyan.. E så sint på samboern min altså. No ska han på kjæmpe fyll hele helgen, å vi planla graviditeten å syns no verkeli at han kain ta litt hensyn å koinne være heime lamme mæ.... Åsså bei æ selvfølgeli drit sur å klarte nesten ikkje å prate tel han når han for... Skjønne ikkje at han ikkje kain vise litt hensyn, æ kunne å ha tenkt mæ å forn på marknad fest hele helga men æ kain ikkje d..... å hadde d ikkje vært førr at han sko så hadde jo vi koinna kose åss heime... Men d e ikkje gått nok næj!!! ååååå sinne....

Åsså tenke æ at d her e sikkert bynnelsn å at d bir sikkert sånn her heile svangerskape.. næj d går æ ikkje me på....

Beklage bei langt å sutrat...

Lov til å reagere, hadde gjort det selv jeg:)
Får håpe det bare er engangs tilfelle da, så du slipper dette flere ganger under graviditeten din[:)]

Klart man kan reagere! Samtidig så må man jo kunne ta seg en fest, men så spørs det selvfølgelig om det er grisefylla eller et festlig lag... [;)] Hadde nok ikke likt at typen dro på byen hver helg... nå er det ikke akkurat noe problem hos oss da. Jeg forventer ikke at han skal sitte hjemme med meg hele tiden heller, men synes det er bedre hvis han går ut nå enn rett etter fødselen ihvertfall [:)] Uansett så nyter jeg å være hjemme alene også jeg da, ha fjernkontrollen helt for meg selv [;)]

skjønner  deg godt og kjenner til problemet.. syns sånt er kjempe irriterende sjøl..

Hvis det er hver og annenhver helg skjønner jeg godt det er irriterende. Men hadde nok synes det var ok en gang i mnd eller lignende. Bare deilig å være hjemme litt alene synes jeg. Vi har jo en liten fra før så det er egentlig bare godt med litt alenetid, så er kanskje litt annerledes.

JA dette er en vanskelig balansegang. Selv synes jeg at dere kan møtes på halvveien - altså han kan gå ut i blant, men kanskje avtale et klokkeslett han kommer hjem. Og ikke så sent - slik at han ikke rekker og drikke seg så drita...

Det handler om solidaritet og at man er to om graviditeten. Han må høre med deg hva du synes dere kan gjøre...F.eks lage en avtale.

Det er aldri gøy med sånt!! Men, flere menn tar dette med graviditet og sv.skap mer innover seg når dem får se en skikkelig mage- og kjenne liv :-) Det blir nok bedre, skal du se!!

Ja e jo greit at han ska ta sæ en fæst,, men d fikk mæ tel å føle mæ så aleina.. Åsså tel dåkker som syns d e gått å være aleina inni mella,, d syns æ åsså [:)] men når han jobbe borte der han e på jobb i 12 daga i sør norge åsså e han bære 9 daga heime då syns æ faktisk at han skal prioritere å være heime lamme mæ då :) men vi har no prata nok en gang om d,, å han for heldivis ikkje ut på lørdagen, han tok mæ me på kino å vi va ute å spiste :) trur dåkker d va en som hadde dårli samvettihet?? haha.. men då han kom ikkje heim før k5 på mårraen då han va ute...

det går jo ann og være med han ut og viss formen er fin [:)]
jeg jobber på en uteplass og synes det går helt greit og være ute blandt fulle folk i helgene [;)]
da kommer du deg jo ut og kan kose deg litt du og for det om du ikke kan drikke så er det overaskende hvor beskyttende folk er når de vet/finner ut at du er gravid [;)]

Back
Topp