Sinnsykt!

Sissytara

Glad i forumet
En av mine nærmeste venninner og også gravid !! [:D]
Begge er ca 8 uker vei pluss minus, og begge skal på
ultralyd neste onsdag!
Herregud hvor spennende! :P Er det mulig !? :P

Oi, så morsomt[:)]

Dere kommer nok til å ha mye glede av å gå gravide sammen[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Ja :D
Så er det veldig greit siden vi begge to er så unge :)
Blir mye gravidprat oss to imellom fremover ;P

Så koselig! Dere har masse å glede dere til!
I forrige svangerskap gikk jeg og venninna mi gravid samtidig. Guttene våre kom med 1 uke mellomrom! [:)]

Det er jo kjempekosli! Jeg har også ei nær venninde som er gravid, men det er 2mnd mellom oss. Fint å følge hverandre og dele opplevelser[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

så utrolig koselig [:)]

Så koselig da!

Og gratulerer med 8 uker idag [:)]

Så morro å kunne gå gravid med noen man kjenner! Jeg skulle også ønske at det var noen med termin rundt samme tid som meg. hihi.
Blir sikkert veldig koselig:D

Så morro [:D][:D][:D][:D] dere komme te å få masse glede av kvarandre fremover[:)]

Åhh så koselig[:D][:D][:D]

Så moro... Har selv ei gravid venninde og gå sammens med... Men hun er alt 12 uker da og er inne på desember hehe

hehehhe... bestevenninna mi er gravid, de har termin 6 dager etter oss.
og kusina til gubben skal litt over en mnd før oss... :)

Så koselig da:) Det er vanvittig kjekt å gå gravid sammen med venninner og ikke minst ha permisjon sammen:)

Sist gang hadde jeg veldig mange og gå sammen med pluss jeg fikk to gode venninner i barselgruppen som trente og holdt sammen:) Den permisjonen var fantastisk:)

Denne gangen er det jo ikke sikkert jeg vet om alle. Kan jo være noen har termin i januar uten at jeg vet det:) Jeg har i hvertfall ei som skal ha i oktober, ei i desember og ei i februar så det ser ut til at jeg vil gå hjemme med noen denne gangen også:)

Back
Topp