sinnsykt vondt!!

louis22

Elsker forumet
Var idag hos legen som kjent og hun måtte sjekke om vesla var festet noe hun var men f.f..en så vondt det er når de skal sjekke dette[&:] graver jo fingrene langt inn i magen og er jo ganske øm der om dagen,,, vel tenk hva man skal gjennom i løpet av en fødsel[&:][&:][&:] men får litt mere glede i etterkant da[:D]

JA det er drit ømt når de kjenner om hodet har festa seg.... men heldigvis går den smerten fort over da...

he he[:D]
Jeg ble skikkelig sint på legen min da han gjorde dette. Han sa ikke fra først.. trodde han skulle måle magen jeg men neida han klemte til så jeg skreik[&:]  Han sa da med myndig stemme :"slapp av..."
Ikke så lett å slappe av når det gjør så forb... vondt..

ble ganske overasket selv ja, kjentes ut som bekkenet skulle skli fra hverandre[&:]

Husker at det ikke var noe godt ja. Føltes som om han skulle stikke fingrene gjennom hele magen/bekkenet.

[:)]Det værste jeg vet er når noen skal kjenne-eller gu-undersøkelse.. Når du får beskjeden "slapp godt av nå" og "dette kan føles litt ubehagelig"
Du bare vet att dette blir noe sinnsykt vondt ! -og da er det så lett å slappe av..[8|]

Hmmm synes ikke det var noe spesielt vondt jeg..

Kjente ingenting til det jeg...?!?

Back
Topp