Sinnsykt vondt

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har gått med en helt merkelig smerte nederst helt i siden av magen siden Fredag.
Det er akkurat som noen setter en kniv dit som står der en stund, før smertene forsvinner.
Så er det bra en stund, også på samme viset igjen..

Andre som har opplevd noe sånt?

Vel.. Jeg hadde det sånn i et par uker. Det viste seg at jeg var gravid, så det var i mitt tilfelle mest sannsynlig ligamentsmerter. 

Jeg ser du er prøver, så skal være forsiktig med å si at "du er sikkert gravid", dette er bare min erfaring;)

FancyPants skrev:
Vel.. Jeg hadde det sånn i et par uker. Det viste seg at jeg var gravid, så det var i mitt tilfelle mest sannsynlig ligamentsmerter. 

Jeg ser du er prøver, så skal være forsiktig med å si at "du er sikkert gravid", dette er bare min erfaring;)

Takk for at du ikke sier det. Er så surt :P
Har tatt 2 tester, men de er negative. Men er jo egentlig for tidlig også...

På høyre eller venstre side?

Visst det er høyre ville jeg vurdert og tatt meg en tur til legen for da kan det være blindtarmen.

Jeg ville nok uansett tatt en tur til legen visst det vedvarer

Jeg har hatt slike smerter ved eggløsning.... S****ns vondt *grøss*

Jeg hadde det sånn en uke før jeg testet, tulla med sambo om at nå er jeg sikkert gravid hehe... Vi hadde prøvd i 1 år og 10mnd..

Testet på mandagen var da 4 uker på vei :D Men vil ikke gi deg falske forhåpninger jeg heller..

Men du får ta en test om 4 dager da vttu :D

Skal ikke si du er sikkert gravid, men har hatt sånne smerter før jeg testa positivt med begge jentene!=)

~Lille bøllefrø~ skrev:
På høyre eller venstre side?

Visst det er høyre ville jeg vurdert og tatt meg en tur til legen for da kan det være blindtarmen.

Jeg ville nok uansett tatt en tur til legen visst det vedvarer

Nederst på venstre siden.

I går på jobb var det helt jævelig, da kom den smertene i siden veldig ofte. Men hadde også laaange perioder med stikkinger/smerter nederst i magen.
Har aldri vært borti noe sånt i forkant av mensen hvertfall. Tok en test i dag også, men negativt. Men er jo tidlig enda. Med sønnen min testa jeg ikke positivt før 3-5 dager etter ikm.

Kanskje det er stress utløst? Mye stress på jobb for tiden. Men har jo stresset før, men aldri hatt det sånn...

(Beklager å bry dere med dette).

I går på jobb var det helt jævelig, da kom den smertene i siden veldig ofte. Men hadde også laaange perioder med stikkinger/smerter nederst i magen.
Har aldri vært borti noe sånt i forkant av mensen hvertfall. Tok en test i dag også, men negativt. Men er jo tidlig enda. Med sønnen min testa jeg ikke positivt før 3-5 dager etter ikm.

Kanskje det er stress utløst? Mye stress på jobb for tiden. Men har jo stresset før, men aldri hatt det sånn...

(Beklager å bry dere med dette).

har hatt det i forbindelse med graviditet og pga cyster og ved eggløsning.

Fjärild skrev:
har hatt det i forbindelse med graviditet og pga cyster og ved eggløsning.

Hmm, begynner å bli bekymra for cyster ja...

syddihodet skrev:
Har hatt slike smerter i starten av begge svangerskapene.
ca en ukes tid før IKM.

jupp alle 3 gangene.

Som jeg skrev på FS har jeg hatt sånne smerter 2 ganger :) Første gangen hadde jeg folat mangel, og andre gangen var jeg gravid :) Det var så vondt at jeg måtte bøye meg ned når jeg sto! :S

FancyPants skrev:

Sign, sånn hadde eg og det ca 1veke før eg testa og då viste det seg at eg var gravid igjen. Trudde sjølv at det var menssmerte og at det var like før det kom.

Jeg hadde det slik før ikm, og da når jeg løftet jenten eller snudde meg i sengen. Det gjør kjempevondt en liten stund.

Men jeg skjønte ikke at jeg var gravid pga det, bare en liten tanke men slo det fra meg.

Håper for deg og gleder meg til oppdatering

FrustrertFrøken skrev:
Som jeg skrev på FS har jeg hatt sånne smerter 2 ganger :) Første gangen hadde jeg folat mangel, og andre gangen var jeg gravid :) Det var så vondt at jeg måtte bøye meg ned når jeg sto! :S

Hvordan finner man ut om man har folatmangel da?

Back
Topp