Sinnsykt trøtt!!!

lillevirre

Betatt av forumet
Er det noe å gjøre om man er så trøtt at man sliter med å holde seg våken på jobben? Er det noe man kan ta? Piller for energi?

Er sinnsykt vanskelig å være på jobben når det er sånn, og merkelig at det skal friste å sove blandt en gjeng med 4åringer der det er mye lyd og full fart hele tiden(jobber i barnehage) :p

Noen gode råd?

har desverre ingen råd, men skjønner hvordan du har det. har ikke fått det slik enda, men forrige svangerskap var jeg utroooolig trøtt.. det eneste som hjalp var..... søvn :p hehe

Jeg sovner på sofaen klokken halv seks! Tror ikke jeg kan legge meg tidligere.. Er alternativet sykemelding da eller? :S
Gerimax er energipiller med ginseng osv tror jeg.. er det trygt?
Setter jeg meg ned for å spille spill eller tegne osv med barna føler jeg at jeg holder på å sovne. Veldig rart egentlig. husker jeg var trøtt forrige gang også, men da var det værst på ettermiddagen og formiddagen gikk fint..

Jeg sovner på sofaen klokken halv seks! Tror ikke jeg kan legge meg tidligere.. Er alternativet sykemelding da eller? :S
Gerimax er energipiller med ginseng osv tror jeg.. er det trygt?
Setter jeg meg ned for å spille spill eller tegne osv med barna føler jeg at jeg holder på å sovne. Veldig rart egentlig. husker jeg var trøtt forrige gang også, men da var det værst på ettermiddagen og formiddagen gikk fint..

jeg ville ikke tatt noe for å få opp energien altså, det er mye rart i kosttilskudd. Ble hvertfall skeptisk etter et seminar med en lege som jobber i legemiddelverket..

ville heller ikke tatt noe energigivende greier uten samråd med lege i allefall.. er mye man absolutt ikke skal putte i seg under svangerskapet.

noen blir veldig trøtte når de er gravide. jeg var d sist. nå har jeg alt for masse energi. sliter med å sovne for kvelden pga d. en ting du kan sjekke er jern og b12. jeg måtte ta jern hele sist svangerskap. og d hjalp en del.

noen blir veldig trøtte når de er gravide. jeg var d sist. nå har jeg alt for masse energi. sliter med å sovne for kvelden pga d. en ting du kan sjekke er jern og b12. jeg måtte ta jern hele sist svangerskap. og d hjalp en del.

Back
Topp