Sinnsykt sulten!

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Flere som er helt umenneskelig sultne? Jeg er vanligvis ikke en som spiser for mye noen gang men jeg kan altså ikke bli mett om dagen! Jeg sulter i hjel!!! Hjelp! Jeg kommer til å veie 300 kg i enden av dette her :O
 
Flere som er helt umenneskelig sultne? Jeg er vanligvis ikke en som spiser for mye noen gang men jeg kan altså ikke bli mett om dagen! Jeg sulter i hjel!!! Hjelp! Jeg kommer til å veie 300 kg i enden av dette her :O
Ja, ete dobbelt så mykje som vanlig og hver 2. Time så e redd for at eg og komme te å bli diiiiger. Men må kanskje nytast i tilfelle da snur snart ;-)
 
Jeg er konstant kvalm hele tida, og føler jeg spiser hele tida.. Men jeg orker jo bare typ 1/5 av det jeg pleier å spise, så jeg håper det går litt opp i opp :p
 
Jeg spiser mye mindre enn vanlig, blir så fort mett. Også er jeg kvalm, så svært lite som frister.
 
Jeg er sulten på morgenen! Di to siste morgenene har jeg kaldsvettet og svimlet! Har måttet spist noe i senga:p Før klarte jeg ikke tanken på mat før minst 1 time etter jeg hadde stått opp og stelt meg:stop:
 
Nei, har egentlig dårlig appetitt. Men den kommer vel, gruer meg til å legge på meg.
 
Har vært ekstra sulten de siste dagene ja, og husker at jeg hadde det sånn til og fra (vekslet mellom null matlyst og en voldsom appetitt) gjennom hele svangerskapet forrige gang og :)
 
Før (2 uker siden) spiste jeg 1-2 ganger om dagen. Nå spiser jeg sikkert 50 ganger og alltid sulten...
 
Back
Topp