Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åh, det gir meg skikkelig minner tilbake til en gal østerriker som ringte oss (da jeg bodde hjemme) på natta og bare pusta i telefonen[8D]
Ingen i vår familie som kjenner henne, hun hadde visst en grudge mot morfar, men da han fikk nytt nr så fant hun vel oss på internett.
Vi måtte bytte nr, men da begynte hun å ringe mamma på tlf, men slutta da mama svarte skikkelig hjertelig at vi har savnet å høre fra henne osv[8D] hahaha[:D]
Sånt er irriterende [:@] Du har ikke ny tlf eller noe? Husker det var en på tv2 hjelper deg som hadde noe feil med tlf, som gjorde at det ringte skjulte nr hele tiden, selv om ingen egentlig ringte [8D]
æsj, minner meg om noe lingnende som skjedde meg for et pat år siden... tlf ringte hver natt ca halv 2 da jeg tok tlf så var det kun tung pusting/støning, personen la aldri på heller. lengste samtalen varte i over to timer før jeg la på[8D] Dette varte i 1/2 år... ekklt[:'(]
Nei jeg har ikke ny tlf..
Greia er at det går litt i perioder...
Nå har "de" holdt på ett par dager, så kan det gå laaang tid.. Flere mnd.. Så skjer det igjen i noen dager også er det stille en stund igjen..
Vanligvis svarer jeg ikkke når det er skjult nr, men når de har ringt noen ganger så svarer jeg fordi da tenker jeg at det er noen som skal ha tak i meg[:-]