Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste et tips om å bruke babyshampo, så når testet jeg Anglamark sin i går kveld, spendt på å se om det hjelper. Synes det virker litt fett igjen, men ikke så ille som tidligere i uka. Fikk igjen mensen i går kveld, så mulig det også kan være synderen...Jepp. Først mistet jeg maaaasse hår 3-4 mnd etter fødsel, det har gitt seg men det blir veldig fort fett jaMå vaske håret hver eneste dag hvis det skal se noenlunde ok ut, og selv da føler jeg ofte det begynner å bli fett på kvelden. Hormonene med amming kanskje?
![]()
Jeg har også fått litt lugg, men mest i sidenHer også...ikke så galt som etter en time da, men om jeg vasker det på kvelden kan det være fett allerede tidlig neste dag. Skikkelig plagsomt.. Før ventet jeg 2 dager mellom hver hårvask, nå må jeg vaske det hver dag...! Og jeg mistet også myyyyye hår, har fått en helt brand new pannelugg..Ser helt DRITT ut![]()
Jeg har også fått litt lugg, men mest i sidenSer litt dumt ut. Testet babyshampo og ser om det hjelper mot fett hår. Noen som tipset om det
![]()