Sinnsyke smerter i høyre pupp

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Hei!
Idag våknet jeg av at jeg hadde kjempe vondt i høyre pupp.
Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å ta på puppen for å kjenne om hvilken smerte det er liksom.. Nå utover dagen så har det ikke blitt noe bedre! Det er akkurat som at jeg er støl/ligget forderva puppen- bare myyye vondere.
Kjente litt etter ista her nå, og det kjennes ut som jeg har en skikkelig kul inne i brystet, jeg vet ikke?
Venstre pupp er ikke sånn.

Tenker skikkelige hovne melkekjertler, eller melkespreng?? Går det an så tidlig, før fødsel??
Fikk melk i uke 24, så det har jeg hatt lenge.
Noen flere? Bør jeg kontakte lege? (jeg hater å ringe for en minste ting)

Hei!
Jeg har ikke kjempevondt, men vondt i puppene og det har jeg hatt i noen uker nå. Jeg har også sånne kuler som er harde og fortalte det også til jordmor. Hun sa at det er nok melkekjertlene og at det er mest vanlig å føle dem som kuler når man har kommet i gang med ammingen, men heller ikke uvanlig å merke dem nå.
Hos meg gjør det mest vondt i brystvortene med sånne småstikk. Og noen ganger er det begge, noen ganger er det bare venstre og noen ganger bare høyre.
Føles litt som i begynnelsen av svangerskapet. Når det gjør kjempevondt å komme bort i puppen med bilbeltet og slikt.

Hvis du har kjempevondt i flere dager, så ta kontakt med jordmor, leger eller føden.

Kan være brystbetebnelse da! Ei venninne av meg fikk det 2 uker før termin... Har hatt d selv,men da var barnet født. Å det er himla vondt. Er d rødt/varmt der d er vondt? Vis d så er d nok d! Prøv å gå i dusjen å få varmt vann på å prøv å maser. Kjempe vondt i begynnelsen,men d hjelper. Eller legg på varmeflaske/ varme kluter....

Det gikk over etter 2 dager! Tror kanskje det var hovne melkekjertler bare! :-) det var utrolig vondt hvertfall..

Har hatt ganske like symptomer bare i venstre pupp.
Har nå lagt vekk bruk av spilebh og bruker dette kun hvis jeg skal føle meg ok:)
Etter jeg kutta ut det har det forsvunnet!
Gjorde skikkelig vondt i puppen og. Holdt meg våken på nettene.
Så bruker du bh med spiler, så prøv en stund uten dette og se om det kan hjelpe:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp