sinnsyke mensen smerter..

Lise Marie

Flørter med forumet
fikk mensen idag, og har fått forferdelig mensen smerter..
får nesten ikke til og gå, er kvalm, har ikke matlyst, vondt i ryggen og kaldsvetter (er varm, kalt, varm, kald)

aldri had det slik før.. noen som har noen råd imot det eller vet hvorfor det er sånn? :-( had det siden imårrest...

Varmeflaske og ibux 500 mg brusetablett var det eneste som fungerte på meg før. Holdt på sånn fra jeg fikk mensen som 12 åring til jeg fikk spiral.

God bedring

Smertestillende (Naproxen, Fanalgin eller vanlig Paracet) og kulde funker her. Kulde som i å fryse litt eller en kald klut på magen.

smertestillende, varme, bevegelse og sukker hjelper for min del.

Ibux 600 mg, elektrisk varmeteppe om vinteren , varme dusjer nå på våren. Cyclocapron (eller hvordan det skrives) hvis det er heftig blødning..

500 mg paracet + 400 mg ibux hjalp meg en del.. (dose anbefalt fra lege) eneste gangen jeg spiste smertestillende omtrent var til mensensmerter.. ha varme på mage/rygg hjalp også litt.. og unngå å fryse for mye i forkant..

akupunktur har vært min redning.. det var super effektivt :) hadde da noen behandlinger over noen måneder, og virkningen varer da i flere år... :)

Back
Topp