Sinnsyke magesmerter

Junibaby2020

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei!:)
I går hadde jeg veldig sterke kynnere, varte i over 2 timer. Ringte da føden, og fikk da komme inn på kontroll:) lege der sa at mormunnen (?) hadde åpnet seg bittelitt, men ikke nok til at hun var bekymret.
Problemet i dag er at jeg har sinnsyke magesmerter i dag også, bare annerledes. Kjennes ut som jeg har tatt 1000 sit-ups , og at jeg er veldig stiv etter dette. Det jeg tror kanskje skjedde under kynnerne er at magemusklene har delt seg..(?) er det noen av dere som har opplevdes dette? Enten i dette svangerskapet eller i svangerskap tidligere? Dette er mitt 2.svangerskap, og hadde det ikke sånn i det første svangerskapet:)

Jeg aner ikke er førstegangsfødene, men er ikke bare fødselen som er i gang da..?:woot:

Jeg hadde ringt jordmor og sagt at jeg var redd for at noe var galt med musklene i magen. Er så kjipt å sitte alene med bekymringer :rolleyes:

Det med magemusklane har eg ikkje greie på... Men det er ikkje rier du har hatt då? Korleis har du det idag? :)

Det med magemusklane har eg ikkje greie på... Men det er ikkje rier du har hatt då? Korleis har du det idag? :)

jeg er nå tilbake på føden for ny undersøkelse. Var til fastlegen i dag, og hun trodde kanskje jeg hadde fått ett navlebrokk.. hvis alt er greit på føden, så skal jeg videre til kirurg som skal se på magen min.. kjenner jeg er litt spent og nervøs for hva som skal skje

jeg er nå tilbake på føden for ny undersøkelse. Var til fastlegen i dag, og hun trodde kanskje jeg hadde fått ett navlebrokk.. hvis alt er greit på føden, så skal jeg videre til kirurg som skal se på magen min.. kjenner jeg er litt spent og nervøs for hva som skal skje

Oida, det høyres ikkje godt ut :oops: Masse lykke til :Heartred

Oida, det høyres ikkje godt ut :oops: Masse lykke til :Heartred

tusen takk :Heartred kan nå oppdatere at jeg ble operert for navlebrokk på onsdag. Hadde veldig sterke smerter etter operasjonen, men fikk morfin som smertelindring. Hadde på ctg under hele tiden etter operasjonen, der jeg og lille ble godt overvåket hele tiden:) følte meg veldig trygg hele tiden :D har kommet meg hjem i dag, fortsatt vondt, men ikke i nærheten i hvordan det var før og rett etter operasjonen! :D

tusen takk :Heartred kan nå oppdatere at jeg ble operert for navlebrokk på onsdag. Hadde veldig sterke smerter etter operasjonen, men fikk morfin som smertelindring. Hadde på ctg under hele tiden etter operasjonen, der jeg og lille ble godt overvåket hele tiden:) følte meg veldig trygg hele tiden :D har kommet meg hjem i dag, fortsatt vondt, men ikke i nærheten i hvordan det var før og rett etter operasjonen! :D

Uff, det var jo og noke og skulle gå gjennom på slutten av svangerskapet! Men så godt at du har blitt operert og følt deg trygg og godt ivaretatt underveis! :happy::Heartred

Back
Topp