Sinnsyke drømmer...

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Drømte i natt at jeg plutselig fødte tvillinger. Den ene var like stor som en 4 åring og kom ut med smokk og rødrutet flanellskjorte og så på meg med et anklagene blikk. Akkurat som at jeg hadde glemt han fra "forrige gang". Den andre var stor i kroppen men bittelite hodet og var utelukkende kledd i beige "gammelmanns" klær. Natt til i går drømte jeg at jeg måtte amme og hadde så mye melk i den ene puppen at jeg fylte et helt badekar..

Hva f..er det som skjer?

Haha, fantastisk! :) Jeg pleier som regel å huske drømmene mine, men det har jeg ikke gjort i det siste. Så de har sikkert vært dritkjipe!

er 19+5 uker, og drømmer som aldrig før. er skikkelig frustrerende, for nattesøvnen er elendig. Husker jeg hadde det slik den siste måneden under forrige graviditet.. Men håper inderlig den ikke varer så lenge. hehe

Hehe.. Jeg drømmer også veldig mye rart om natten. I natt drømte jeg at jeg var en simpsons figur og måtte finne et sted å ha sex med mannen min. Men det var folk overalt, i alle rom, jeg var ordentlig frustrert. Har også hatt endel fødsel drømmer. Også har jeg drømt endel om min bestevenninne som er død, har ikke drømt om ho siden ho døde. Så det er litt spesielt ;-)

Back
Topp