Sinnsyke drømmer...

cria

Flørter med forumet
Jeg skjønner ikke hvilken underbevissthet som jobber når jeg drømmer om nettene.. I natt drømte jeg at jeg fødte barnet mitt, slik at jeg kunne amme det for så å putte barnet inn i magen igjen for at hun skulle vokse til neste gang hun trengte å få melk.. herregud?? Hvorfor så rare drømmer????Noen som drømmer rart???

Hehe! Morsomt. Jeg har heldigvis ikke begynt med di drømmene, hadde d ikke sist gang heller. Men denn var jo litt søt da.......

Jepp! Jeg drømmer mye til vanlig, men de siste ukene har det vært helt syke drømmer, og jeg husker de klart og tydelig til minste detalj! Blir nesten litt flau innimellom :p noen netter føles det som om jeg ikke har sovet, men drømt og drømt hele natta. Er sliten når jeg våkner, så det kan faktisk bli for mye av det gode..

jeg har også noen syke drømmer, men ikke om fødsel å sånn.. Skjønner ikke at det går an å drømme så mye rart:S

Huff, jeg drømmer så mye fælt jeg...  Forrige uke så drømte jeg at samboern ble slått i hodet med balltre, jeg ble tvunget til å slå et slag også.. Han hadde blod og hull over hele hodet. Drømmen gikk så hardt innpå meg at jeg gråt i 3 dager etterpå! :-S 
Jeg gråter mye for tiden, er så redd for at noe skal skje med samboern min! Huff :-P

Drømmer mye rart! :) når jeg våkner må jeg virkelig gni øyne! Drømmene virker så virkelig, men helt syke!

Ja fytti!! Husker vanligvis ikke så mye av drømmene mine, men nå er de helt syke.. :P
Har drømt jeg hadde jentesex og at jeg knivstakk sambo til døde.. :/
Spesielt ja!

Jeg har bestandig vært den med syke drømmer. Men nå er de så klare. Jeg husker allt når jeg vokner. Å mange drømmer går innpå meg også... :S

hahaha! den ligna litt på min drøm i natt, drømte at jeg hadde ei gjennomsiktig luke oppå magen, der jeg dreiv å åpna og kjente inni om babyen snart var stor nok til at jeg kunne ta den ut.. det verste var at i drømmen skjønte jeg at dette ikke var helt normalt, så jeg gjorde det i hemmelighet :p

drømmer en del erotiske drømmer, kan være fordi jeg ikke har noe lyst på sex for tia. bare tanken får meg til og grøsse, håper det vil gå over etterhvert.

Uff, ja jeg drømmer også myyyyee fæle greier. Som regel er det noen som skader barna eller mannen min. Gjerne mens jeg står håpløs å ser på. Eller det kan være at jeg må redde dem ellers dør de. I natt drømte jeg at huset sto i fullfyr, og bare jeg kunne bevege meg fritt rundt i huset, selv om det var overtent, også gikk jeg fra rom til rom å tok farvel med barna og mannen... Våknet med at jeg svettet som besett og pustet heftig.. Helt jævlig.. Måtte ta med selv i å ikke vekke barna for å kose masse med dem.. Håper det gir seg snart.
Hadde de sist svangerskap også.. emoticon

Drømmer mye hver natt, og føler meg ikke uthvilt når morgenen kommer. Har alltid vært en drømmer, men nå har det tatt helt av. Drømte feks en natt at vi fikk tvilllinggutter, og at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle få til å ammme dem samtidg. He he he. De fleste av drømmene er imidlertid så rare at det ikke går an å gjengi dem selv om jeg husker dem godt.

Back
Topp