Sinnsyk kvalme!

Natha90

Forelsket i forumet
Beklager for langt å kjedelig innlegg men må bare få det ut en plass da vi ikke har fortalt det til noen at jeg er gravid. Kanskje noen er i en lik situasjon og har noen gode råd å komme med.

Jeg er så sinnsykt kvalm! Er 8+1 idag, og har vært kvalm siden ei uke før jeg testa positivt og da var jeg 4+5..

Har 2 barn fra før men var ikke så kvalm i noen av de svangerskapene bare småkvalm av og til. Nå klarer jeg nesten ikke spise, sove, brekker meg hele tiden, brekker meg av alle lukter rundt meg, føler meg i dritt form rett og slett.

Kjempe vanskelig med jobb, skole & 2 aktive gutter og er alene over lengre tid da samboern jobber langt unna å bare kan være hjemme mellom 3-7 dager i mnd.

Aner ikke hva jeg skal gjøre, føler meg som en kjempe dårlig mamma for di 2 små når jeg ikke klarer å være like aktiv som vanlig etter jobb & bhg

Jeg har ikke blitt kvalm enda (gi meg en uke......) men forstår veldig godt hvordan du har det!!! Jeg har hatt hypermesis i 2 svangerskap tidligere, å har vært veeldig dårlig! Siste svangerskapet hadde jeg også vondt av storebror! Men jeg hadde far hjemme litt mer enn ka du har da.. hørres ut som du har en tøff tid, men har du ingen som kan hjelpe deg i nærheten? Kanshje tiden er inne for å fortelle om lille spiren, slik at du får hjelp? Lykke til i allefall!:happy::shifty:

Jeg har ikke blitt kvalm enda (gi meg en uke......) men forstår veldig godt hvordan du har det!!! Jeg har hatt hypermesis i 2 svangerskap tidligere, å har vært veeldig dårlig! Siste svangerskapet hadde jeg også vondt av storebror! Men jeg hadde far hjemme litt mer enn ka du har da.. hørres ut som du har en tøff tid, men har du ingen som kan hjelpe deg i nærheten? Kanshje tiden er inne for å fortelle om lille spiren, slik at du får hjelp? Lykke til i allefall!:happy::shifty:

Har kusina mi, men hun jobber nattevakter å har barna sine på ettermiddagen så hun har nok med sitt, men hun vet om spira :) Er "redd" for å fortelle om spira til familien da vi fikk mange negative kommentarer sist jeg ble gravid.. Var ikke noe koselig så da vil jeg vente lengst mulig med å fortelle om spira :)

Back
Topp