Sinnssyke smerter :(

Mamma Tonje

Tonjemor-prøver
Havnet på legevakten i natt og var bevisstløs flere ganger i sykebilen pga sinnssyke smerter nede i magen. Helt nede. Var skala 8 i smerte. Men ble bedre etter en stund. Men nå begynner smertene litt igjen. Ikke så gale som i går men kjempe vonde murringer.

Legen trodde det kunne være en cyste som sprakk. Og det er for tidlig å teste om jeg er gravid!

Noen som vet hva det kan Være? Og om jeg er gravid er det farlig? Null blødning

Magesmerter kan jo være så mangt, men jeg besvimte å badet for endel år siden, ble fraktet til lege og videre til sykehuset. De gikk inn med kamera og det var antakelig en cyste som hadde sprukket. Blindtarmen lå itillegg rett på krateret og har irritert, så de tok den ut med det samme.

vet om folk som har havna på akutten med cyster som har sprukket ja, er visst like vondt som gallesteinsanfall :/

Håper det ikke kommer tilbake igjen.
Fikk noe lignende for ca 1 mnd siden.
De trodde det var blindtarmen, men til slutt ga smertene seg... takk og lov... fant egentlig ikke ut hva det var...

Ikke godt og si, men ring legwvakta igjen om det blir verre.
Nyrestein kan kanskje være en mulighet? :(

Har selv havnet på operasjonsbordet pga det di trodde var blindtarmbetennelse. Veldig magesmerter. Viste seg å være en cyste som sprakk..... Ikke vært plaget med det i ettertid heldigvis...

Men er det evt farlig ved graviditet?
Hun eg vet om va faktisk gravid ,de lot bare cysten "tømme"seg ferdig og så var det vel ikkje så mye mer å gjøre m det :) er ingen lege,men akkurat det tilfelle var ikkje farlig iallfall.

Hadde lignende for noen år siden. Kom med jevne mellomrom.. Våknet med helt forferdelige smerter i underlivet som varte i rundt en halvtime. Besvimte og kastet opp.. Gjentok seg gjerne 4-5 netter pp rad etter hva jeg kan huske. På ultralyd så de masse cyster på eggstokkene og forklarte med at det var disse som sprakk.
Hadde det samme i begynnelsen av svangerskapet med eldstemann. Dro på legevakta med smerter i magen, og dro ut derifra med beskjed om at jeg var gravid :P

Hadde lignende for noen år siden. Kom med jevne mellomrom.. Våknet med helt forferdelige smerter i underlivet som varte i rundt en halvtime. Besvimte og kastet opp.. Gjentok seg gjerne 4-5 netter pp rad etter hva jeg kan huske. På ultralyd så de masse cyster på eggstokkene og forklarte med at det var disse som sprakk.
Hadde det samme i begynnelsen av svangerskapet med eldstemann. Dro på legevakta med smerter i magen, og dro ut derifra med beskjed om at jeg var gravid :P
Åå å Wish me Luck hehe

Jeg har hatt cyster som har sprekt mens jeg har vært gravid. Var ikke farlig, men sinnsykt vondt!

Huff da, god bedring

Nyrestein kanskje?

Back
Topp