sinne!!!

Ellie86

Elsker forumet
flere av dere som har VELDIG kort lunte ???
samboeren min skjønner ikke at jeg ikke styrer det selv. jeg blir så sinnsykt for forbanna jeg!!! det er helt ekstremt. det er til ogmed ingen spesiell grunn til at jeg skal bli så sint.

Jeg blir bare lei meg jeg.. men kan begynne å grine for iiingenting!
Hormorner! Jippi! [8D][8|]

He, he:) Sint?! Hva er det?!
I går ble jeg skikkelig sint på min kjære, stakkar:P Vi var ute å gikk med hunden, og jeg måtte skikkelig på do. Så jeg mente at han skulle bli med meg hjem, sånn at jeg kunne gå på do, SÅ kunne vi dra på butikken. Men siden butikken bare var rett rundt svingen, mente min kjære at det var liten vits. Jeg kunne jo bare gå hjem, så kunne han gå i butikken å handle, og komme etter meg. Og i dag virker jo ikke det så dumt:P
Utrolig teit ting å bli sint for! [:D]
Heldigvis ser han ikke ut til å bry seg stort, han overser meg nok bare:P

Ja er som en følelsesmessig berg og dalbane- det er ikke langt mellom latter-gråt og sinne....[8D]

Merke at eg har fått kortere lunte ja... Og det e nok samboeren min det går ut over [&:]

heheh må nesten le litt av meg selv hehe. i dag fikk jeg så lyst på pølser til lunsj (av alle ting hehe) så nå rvi hadde kokt dem så satte jeg meg i sofaen foran pc-en min. og så satte samboeren min seg ved siden av meg, heelt inntil. å herregud som jeg kjente sinnet vokse inni meg hehe. men skjønner ikke hvorfor det gjorde det. hva i all verden var det å bli sint for? hehe.
bare sånne teite småting, som vanligvis ikke er noe man engang tenker over at blir gjort, kan få meg til å tilte helt hehe.
så blir sambo sur på meg og så begynner jeg å grine. heheh.
kjære vene hvordan skal det gå med oss jenter? hehe.

ORIGINAL: SiljeC

He, he:) Sint?! Hva er det?!
I går ble jeg skikkelig sint på min kjære, stakkar:P Vi var ute å gikk med hunden, og jeg måtte skikkelig på do. Så jeg mente at han skulle bli med meg hjem, sånn at jeg kunne gå på do, SÅ kunne vi dra på butikken. Men siden butikken bare var rett rundt svingen, mente min kjære at det var liten vits. Jeg kunne jo bare gå hjem, så kunne han gå i butikken å handle, og komme etter meg. Og i dag virker jo ikke det så dumt:P
Utrolig teit ting å bli sint for! [:D]
Heldigvis ser han ikke ut til å bry seg stort, han overser meg nok bare:P

Hehe...det var sånnen situasjo jeg hadde kommet til å bli veldig lei meg for... [8D] Arti å lese at det ikke er bare meg [:)]
Min kjære bryr seg ikke stort han heller, bare fortsetter å vise meg hvor glad han er i meg fordi...var skikkelig sinna i går jeg OG lei meg...og i dag kom han på jobben til meg med jakka mi som jeg glemte, så hadde han i samme slengen kjøpt røde roser til meg [:D] JEG syntes ikke jeg fortjente de i det heletatt da, men det stemmer utrolig bra det lille ordtaket han bruker å si;

"elsk meg mest når jeg minst fortjener det"

Og det er ett fint ordtak nå i disse hormondagene synes jeg [8D]

å ja det er det absolutt. det ordtaket hadde jeg helt glemt!!

ORIGINAL: Ellie86

å ja det er det absolutt. det ordtaket hadde jeg helt glemt!!

[;)]

uff, ja. jeg er ett sikkerlig hormontroll om dagen. blir sur for ingen ting. orker så vidt å snakke med typen før jeg blir sint jo. hehe. stakkars kjæresten min [8|]

ORIGINAL: Linda og Peanut

uff, ja. jeg er ett sikkerlig hormontroll om dagen. blir sur for ingen ting. orker så vidt å snakke med typen før jeg blir sint jo. hehe. stakkars kjæresten min [8|]

uff, samme her.....  er skikkelig sint om dagen, og så hormonell at det er nesten skummelt[:@]

Back
Topp