sinne og raseri

Snart*2

Forelsket i forumet
Casper har nå begynt å bli vanvittig sint når han ikke får det som han vil. Det kan komme fra klar himmel og snu på en flis fra blid til å sitte å hyle og skrike. han vræler og hyler når han ikke får det som han vil. jeg syns dette er litt merkelig og det kom veldig plutselig. Er det flere små som er slik? 

Ja, her vet han hva han vil...

ja her og er det sånn. vis han har fått tak i noen som han ikke får ha eller noe sånt så setter han til å hyyyyler..  veldig sta og vet akuratt hva han vil..  

Ohhh yes! Da e heilt vilt kor sint han kan bli...

Samme her, ingen tvil om at det er litt trassing på gang. Kaster seg bakover og spreller i villt sinne, må jo egentlig bare le av hvor sinna han kan bli [:-]

Har egentlig et veldig tålmodig snuppe, som sjelden gråter, selv om hu ikke får til eller faller osv, men så plutselig noen ganger så er det bare NOK og da blir hun rasende [8D] Går heldigveis fort over da [:D]

mini her er egentlig veldig tålmodig, men i det siste har han begynt å bli kjempesint når vi tar fra han noe. Heldigvis går det fort over...

hahahaa JA sint er vel bre forbokstaven tror jeg [8D] må bare le av henne når hun blir sånn

Ja Thea eksploderer nesten hvis jeg tar ifra henne noe spennende...[:D]

godt å høre at det er flere!! Jeg begynte å lure et sekund, det kom så brått det sinnet..hehe

Godt å høre at det er flere som har en lien hissigpropp. Min er vanligvis veldig snill og rolig, men tror ingen kan bli så sint som han når han f.eks. blir tatt vekk fra noe han syns er veldig spennende, blir vasket i ansiktet eller lagt på stellebordet for å stelles. Men så er han blid som en sol igjen to sekunder etterpå. 

Har en som kan bli ganske hissig her også ja, men heldigvis funker avledning ganske bra.

Back
Topp