Sinne og energitom

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Flere som sliter med å kontrollere sinnet for tiden? Er 10+4/11+3 (mens/ultralyd) idag, og jobber som lærer. Etter undervisning er jeg helt tom, jeg makter ikke tanken på samarbeid eller mer jobb etter disse timene. Om noen sier et skjevt ord da, svartner det for meg, og jeg blir frustrert og sint. Skal det være slik? Kan det være jeg mangler noen vitaminer? Er helt energitom også, og det er gjerne i sammenheng med at jeg er sliten at jeg får helt sammenbrudd. En kollega kommenterte humøret mitt idag faktisk, noe som var fælt å få høre, for jeg vet det så godt. Har enda ikke sagt det til alle på jobb, vil vente til etter ul neste uke. Det fører jo til at jeg ikke kan forvente forståelse heller.

Håper jeg ikke er alene.. :)

Last edited:
Jeg er også lærer. Er også ganske tom etter undervisning, og sover hver dag etter jobb (i dag fra før Fantorangen til nesten 22...). Det gir ikke utslag i sinne her, men jeg tror det er en ganske vanlig konsekvens av å balansere på grensa energimessig. Jobber du fullt? Vet ledelsen om graviditeten? Her har jeg sagt fra tidlig, og de har forståelse for at hvis jeg er helt skutt kan jeg gå litt før på slutten av dagen. Ikke trengt det ennå, men jeg jobber 60% og har mer å hente meg inn på.

Jeg er også lærer. Er også ganske tom etter undervisning, og sover hver dag etter jobb (i dag fra før Fantorangen til nesten 22...). Det gir ikke utslag i sinne her, men jeg tror det er en ganske vanlig konsekvens av å balansere på grensa energimessig. Jobber du fullt? Vet ledelsen om graviditeten? Her har jeg sagt fra tidlig, og de har forståelse for at hvis jeg er helt skutt kan jeg gå litt før på slutten av dagen. Ikke trengt det ennå, men jeg jobber 60% og har mer å hente meg inn på.